/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan finder man sine spørgsmål?--
Fra : Tha_T.I.M.C
Vist : 343 gange
5 point
Dato : 12-09-04 15:21

hvordan finder man sine spørgsmål som man selv har skrevet?...

- Tim..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-04 15:22

Du trykker på knappen Din historik ovre til venstre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 15:23

Klik på din egen historik, så kan du se dine egne spørgsmål.
"din historik" kan du se til venste på kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 12-09-04 15:24

I know.. men når jeg trykker der kommer der kun et spørgsmål frem.. men der står 1 ud a 2.. men der er altså kun 1..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 15:28

Har du skrevet andre spørgsmål her på kandu end dette, som jeg nu deltager i?

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 12-09-04 15:29

ja... 2 andre ud over det her...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 15:29

Hvis du kan huske hvilken kategori du har stillet spørgsmålet i, kan du gå ind i det pågældende emne og finde det.
I menuen ude til venstre står der et stykke nede: involveret i. Og der kan du under hvert emne finde spørgsmål du selv har skrevet eller kommet med kommentarer til.
Måske er det ene spørgsmål ikke med i din historik hvis du ikke var oprettet som superbruger da du stillede det.
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 15:34

Hvis man går ind i sin egen historik, vil det fremgå hvilke spørgsmål, man selv har stillet.
Du kan evt. have stillet et spørgsmål i nyhedsgruppen, så bliver det ikke registreret, som spørgsmål på kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 15:35

Har du stillet spørgsmål eller har du svaret på spørgsmål?