/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spyware
Fra : camillaskat
Vist : 249 gange
40 point
Dato : 12-09-04 13:57

Hvad pokker gør man når der hele tiden popper en vindue op hvor der står at ens computer er infected with spyware, og startsiden ikke kan ændres, det er hele tiden den samme startside som hedder iwantsearch.com den er umulig at få væk selv med ad-aware, er der nogle der ved hvad man kan gøre, jeg spørger fordi jeg ikke er den klogeste når det kommer til den slags.
Camilla

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-04 14:02

Hvis du går ind i denne tråd, kan du læse alt om hvilke Spyware programmer der er bedst.

http://www.kandu.dk/dk/spg/47583

Jeg bruger selv AdAware og Spybot der er gratis og så har jeg købt SpyDoctor.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 12-09-04 14:04

Til camillaskat
Jeg er heller ikke den klogeste,men prøv at kigge her ind og læg dit spørgsmål her.

http://www.spywarefri.dk/forum/default.asp

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-04 14:14
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-04 14:17

Prøv derefter at scanne med ad-aware og se om den finder noget.

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 12-09-04 15:06

Tusind tak til flash77, du har vel ikke også en uninstall der passer til startsiden der hedder search for.
Camilla

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-04 15:07

Jeg kan kun anbefale Adaware SE P*ersonal Edition 1.04 :

http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

...til at fjerne 'skidtet' med !!!

...men men men; skal du sikre dig mod at redde dig mere påny bør du også installere Spywareblaster 3.2 :

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-04 15:14

Nix - men som molokyle siger skal du l ige prøve at scanne med ad-aware og så installere spywareblaster bagefter for at undgå at få nyt spyware. Du kan evt. prøve at køre programmet Cwshredder som du finder på www.arlet.dk under specialværktøjer og se om det kan klare de sidste problemer. Hvad hedder den search for side helt præcist?

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 12-09-04 15:21

Hej igen , den hedder bare search for, og er forfærdelig svær at komme af med.
Camilla

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-04 15:36

Har du prøvet Cwshredder?

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 12-09-04 15:43

Ja men jeg synes bare ikke rigtigt der sker noget men prøver fortsat pu ha

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 12-09-04 15:57

Uha det ser ud som om at det virker nu. håber det fortsætter. Tusind tusind tusind tak til jer alle

Stort knus fra Camilla