/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Til Ans!!
Fra : creamygirl
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 12-09-04 11:20

Som tak for svaret i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/49129

//Creamy

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-04 11:32

Jeg tror at kandu gik ned i nat på grund af Arnes kæleko

Godt at pletten forsvandt. Glæd dig over, at det ikke var en plet fra Arnes kæleko

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 11:39

Tak for svaret ans. Var det virkelig kandu der gik ned?!
Troede bare det var mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 11:42

Hvis det ikke var kandu, der gik ned, så var det vist os alle. Det blev til en sjov tråd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 11:46

Jeg har ikke hovedpine,og næsten ikke ondt i ryggen,så alt er godt,så hygge hygge hygge her om søndagen
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 12:04

Idag har jeg hovedpine, men tør ikke oprette en tråd med henblik på gode råd
Tænk bare på, hvad 'min ven Skizofreaken' mon kan komme med af gode ideer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 12:27

Han overvejer at blive vegetar. Har du ikke set hans spørgsmål i "smalltalk" Det er vist grænsen for, hvad man må skrive på kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 12:30

Tja Ans, der er himmel til forskel på, hvordan man får sit budskab frem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 12:30

Kan kun opfordre til at give 5 * til dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8985

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 12:32

Done

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 12:33

Øv øv, jeg har ikke haft muligheden endnu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 13:03

Tippet er nu færdigbedømt til 5 * Hvor er det bare godt. Forstår ikke at kandu tillader det indlæg, som der bliver henvist til. Det er groft krænkende. Du burde skrive til kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 13:13

Nu er jeg stor tilhænger af ytringsfriheden og det er vist fjolsets held

Men du har da ret i, at det trods alt overskrider, hvad der er ret og rimeligt. Kunne han så bare med lidt ordtrylleri, ironi osv. formidle sit budskab lidt mere sobert, havde jeg såmænd ment det er okay, men det falder ham åbenbart svært.

Får stadig et billede af Ole Thestrup på nethinden når han dukker op ( grimmeste mand i Danmark ) Håber dog han en dag bliver rask

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 13:20

Jeg har netop oprettet en tråd til dabj, du er velkommen til at deltage.
Jeg mener stadig at "known" som et eller andet har overskredet nogle grænser her på kandu.
Når spørgsmål, hvor der bliver delt point ud, bliver slettet, så skulle dette spørgsmål fra "known" også slettes.

Mon Arne leder efter en stavefejl i sin profil?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 13:28

hehe! jeg har kigget efter den stavefejl, men kan ikke finde den - Damn!
Ja, i tidens løb er der blevet fjernet spørgsmål, som ikke når Ækspærtens grove formuleringer til sokkeholderen - Man kan undre sig over, hvordan kandu prioriterer disse sletninger?! Jeg nåede ikke at se Briani´s sidste spørgsmål, men jeg har svært ved at tro det indeholdt noget værre end det Ækspærten leverer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 13:35

Brianis sidste "spørgsmål" var identisk med de tidligere.

Arne skal selv finde stavefejlen og jeg har taget en kopi af hans profil, så han ikke bagefter skal komme og sige, det har jeg aldrig skrevet