/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hey steam amx mod txt hjælp!!
Fra : jackaske
Vist : 405 gange
96 point
Dato : 11-09-04 19:03

hey.. jeg har amx mod på min server. hvordan lavet man sin egen "velkomst tekst" - har prøvet plugin'et "freewelcomemsg", men ka ikke få det til at virke.

velkomst teksten er som standard noget i følgende retning: Welcome.. You are playing Counter-strike version 1.6

på forhånd mange tak!!

ps har ikke flere point:(

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-09-04 21:47

Hvis du har adminmod eller clanmod skal du kikke i derse cfg der instilles det fx i adminmod skal du kikke i :
adminmod.cfg

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 11-09-04 23:04

jeg bruger amx mod

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-09-04 11:23

der burde være en .cfg fil i dit amx mod lib, som du kan instille det i... Bruger du amx modx eller amx mod?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 12-09-04 17:49

bare amx mod

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 12-09-04 20:53

pls hjælp mig jeg skal vide hvr og i hvilken fil jeg skal skrive.. PLS FLERE POINT KOMMER!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-09-04 18:12

I din amx mappe, er der er fil som hedder admin.cfg ?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 13-09-04 18:33

nej.. der er tekst dokumenter (eller ini eller cfg) i /addons/amx/config : amx, clcmds, cmds, configs, conmotd, cvars, language, maps, modules, mysql, plugins, speech, stats, users.