/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fortrolige oplysninger lækket af kandu
Fra : ibenboel
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 11-09-04 18:32

Jeg har lige søgt på mit navn "ibenboel" på Google.

Der fandt jeg under kandu.dk min brugeridentitet med navn adresse og fødselsdato.

Jeg har NETOP været inde og slette oplysningerne om min adresse og kan se, at der står oplyst fra Kandus side, at disse oplysninger slet ikke vil blive vist - dette er ikke korrekt. Men nu er de slettet fra min side. Dette blot til orientering.

Har andre set det ?

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:35

de står der sgu endnu prøv selv at søge på "ibenboel" på google og gå så ind bagefter og rediger jeres egen profil og se om ikke der står at disse oplysninger ikke videregives, og at de blot er til at sende præmier til.

Det er godt nok utroligt. Jeg prøvede med dova for det navn huskede jeg lige - der kommer ikke disse fortrolige oplysninger frem.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:37

jeg er godt nok fortørnet heller ikke ved Frieda kommer der yderligere oplysninger - undskyld dova og frieda, men det var lige jeres brugernavne jeg kunne huske.

Jeg syntes at Kandu bør få styr på det.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-09-04 18:38

Tjekkede mit brugernavn og der kom 2 sider fra Kandu - Navn, adresse postnummer mv - Surt

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:44

hej theripley jeg søgte også lige på dig, men der kommer da ikke adresse frem ?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-04 18:44

Jeg tror nu at du skal tage det roligt, du er den eneste, der kan se de fortrolige oplysninger. Jeg har lige tjekket med mit eget brugernavn, der kan jeg også se mine egne oplysninger. Hvis jeg søger på et andet brugernavn kan jeg kun se det, som du kan se om andre.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:45

ha ha ha jeg må grine af mig selv - det er sgu da fordi jeg er logget ind at jeg kan se mine egne oplysninger, og det kan theripley også, men vi kan ikke se hinandens.

Sådan tror jeg det er ?

The ripley vil du checke mig så får du pointene

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-09-04 18:46

Det samme her.

Jeg kunne ikke bare slette oplysningerne, men var nødt til at skrive noget andet.
Så nu hedder jeg Tralala til fornavn, Dumdadum til efternavn og bor på adressen Hejsa 80.

Det var dog kun, da jeg søgte på mit eget brugernavn, at de personlige oplysninger kom frem.
Så måske er de heller ikke på Google tilgængelige for andre end en selv?

Hvis det er tilfældet, vil jeg naturligvis føre de korrekte oplysninger tilbage.
Men Kandu må lige melde ud her. Håber de gider.

Godkendelse af svar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:47

Tak for svaret ans.

Du får disse point - Theripley du skal ikke snydes jeg stiller et nyt spgs til dig

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-09-04 18:47

Rart at vide, at mine oplysninger ikke kommer frem. Og helt fint, at du prøvede med nogle, du ku huske.
Hov, jeg har lige tjekket.
Det står sørme også ved mig, både navn, e-mail etc. min adresse står der ikke, fordi jeg ikke har oplyst den.
Det er sgu for galt.
Godt du fortalte det ibenboel

frieda

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-04 18:48

ibenboel
Jeg tjekkede først dit navn på google, der var ingen personlige oplysninger at få, så tag det bare roligt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-09-04 18:48

Okay, der er sket lidt, mens jeg sad og skrev, men problemet
lader til at være løst, så jeg vil føre de rigtige oplysninger tilbage.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 11-09-04 18:48

Du kan da vist kun se dig selv, netop fordi du er logget ind jo.

Google kan ik se det.. eller andre brugere for den sags skyld.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-09-04 18:50

Håber du har ret Ans. Så er svaret mange point værd

Frieda

Vil du ha nogle af mig osse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 18:50

Og her sad man og blev helt svedt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-09-04 18:51

Beroligende at det blev opklaret - det her kan vi da vist ikke give Kandu skylden for

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 18:52

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-09-04 18:52

Det var da helt ærgeligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 18:53

Det jo den 11/7 i dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 18:53

Eller er det 11/9

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 18:54

Det andet er vist en kioskkæde

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-09-04 18:54

jeg beklager meget - men tedd det er de1 11/9 det beklager jeg også, men har tændt et par lys på terassen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-09-04 18:56

11. september må det være okay, at man er i katastrofe-stemning.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:00

Det er altid rart med et godt grin God ide med de lys ibenboel!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-04 19:00

>frieda
Jeg tror nu nok at jeg har ret, men skal ikke have point.

Vel er det den 11. september i dag. Hos mig har nettet været nede i ca. en time. Troede på et tidspunkt, at det var sprunget i luften

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:02

Næh det er ikke sprunget i luften, ans! Molo har downloaded hele nettet for at få Creamys adresse!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:03

Han har jo osse en 4 giga linje, hvis han slår naboen ned vel at mærke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:07

lol---Det er sq rigtigt Rellom. Ok at være i katastrofe-stemning idag
Øhm, jeg smider lige en opskrift på en 'fed' drink - en eller anden havde stillet et spørgsmål, som jeg netop kunne svare på - og det skal dælme ikke gå til spilde, selvom spørgsmålet er blevet væk for mig.

Min favorit drink er 'Alabama Slammer'

Indhold:
2 cl. Southern Comfort
2 cl. Vodka
Rose's Grenadine
appelsinjuice
isterninger

Alle ingredienser shakes og hældes op i et longdrinkglas med isterninger.

Yes, det er lørdag og tilladt at svinge glasset

Ps. Tedd, hvorfor tror du jeg 'svedte'?! blev da helt ræd for om Molo skulle stå udenfor min dør om et par timer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:13

Nåh det kunne da være jeg skulle offentliggøre min adresse så! Kunne da godt tænke mig alle mine "Kandu piger" stående udenfor for min dør! Det da ikke noget at være ræd for Creamy!
Problemet er bare at Keld synes at have lagt beslag på den ifølge hans profil!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:14

dem mente jeg! Altså "Kandu pigerne" Må hellere gå ud og lave biksemad!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:15

Har Keldd lagt beslag på din adresse?!....øv!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:16

Funny - jeg skal også have biksemad. Det havde været lettere, at vi dinerede sammen i aften så!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:17

"Kandu pigerne" Creamy *LOL* ikke min adresse! Mmmm fandt lige Smedens kones hjemmelavede rødbeder, så må jeg i gang med biksemaden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:19

Skulle dog ikke undre mig om Keld osse har snuppet min adresse!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:28

Det i orden Creamy Let's dinner! fandt lige din adresse via Google!! Hmm? Hvor ligger Haiti mon? Er det ikke der Ivan huserer lige for øjeblikket?
http://www.haitianconnection.com/members/creamygirl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:31

hehe...skriv endelig en hilsen i min gæstebog

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:35

Prøvede men fik en fejl meddelelse! http://www.haitianconnection.com/hcperl/userguestbook.pl
Havde ellers skrevet! Skal jeg tage rødbederne med, og hvordan slukker man for den åndsvage musik!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:41

Kan du ikke lide min stemme?! så holder jeg da min kæft under biksemaden
Mine rødbeder er ikke hjemmelavet, så tag endelig smedens med

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 19:46

Så er det lige om snart Tedd. Æggene er smidt på panden.
Jeg gir´en Alabama slammer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-09-04 19:48

Du løber da ind i problemer hele tiden teed
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-04 19:51

Med kun 2 cl vodka? Glem det

Løber ind i problemer Keld? Næh du kom da dumpende ind fra oven

Vi ses, det er biksetime

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 20:12

Thomas Helmig er du DR1
Han er da for lækker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-04 08:50

tedd -> Jeg må vist lige rette den misforståelse. Stavefejl : 4 Mbit linje ...og er endnu ikke nået til creamygirls adresse, men er til gengæld ved at løbe tør for 3½' disketter, da min 4Gb harddisk for længst er løbet over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 21:05

Det er ikke noget problem, at hente adresser via Google/Kandu - hvis man vil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:34

emesen -> Sssshhhhh...................................................... .

</MOLOKYLE>