/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
RPG allá Diablo 2?
Fra : DreamHunter
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 11-09-04 15:32

Hey jeg leder efter et RPG spil (meget hack-n-slash, lidt historie) der har den samme fede stemning over sig, som Diablo 2. Man skal kunne spille både single-player og multi-player i det og det skal højest være 3-4 år gammelt. Har prøvet NWN, Dungeon siege og Sacred (Sacred er nok det dårligste RPG spil ever!), men de har ikke den samme stemning over sig som Diablo 2. Håber at i kan anbefale et fedt spil?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 11-09-04 16:48

Hey !

Så skal du have fat i devined devinity eller såen..kan ikke huske hvordan man staver dette ..men det er faktisk en god diablo 2 klon

http://www.larian.com/Site/english/divinity/divinity.html

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 11-09-04 17:30

Ja, det er et fedt spil. Men der er ikke en multi-player funktion!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-09-04 18:34

Hej CyberfishY.
Fy, fy, skamme!
Spilbeskrivelsen på Divine Divinity var så god, at jeg simpelthen måtte købe det. Godt 85 kr. ikke slå bunden ud af økonomien.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 11-09-04 19:13

hvad mener du med fy fy skamme :? - jernladyen

ellers findes der baldurs gate eller icewinddale

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-09-04 20:37

Det var bare gas. Det er fordi vi er nogle fattigrøve, så vi har ikke råd til de store udfoldelser. Jeg skrev fy, fy skamme fordi du gav et link til noget, jeg ikke kunne stå for. I grunden var det til mig, der skulle have stået fy, fy, skamme.

Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-04 13:54

Hvad med Sacred??

Mange siger det er en god vej til diablo III, ihvertfald har jeg hørt mange snakke om det.

Egentlig er det mest nogle spiller som har sat sig ned og vil lave et spil blandet med de gode muligheder fra Diablo II, Ultima og lidt af everquest.
Hack&slahs og et KÆMPE universe.
Der er også snak om et addon (Sacred: Underworld) snart med en masse nye character og den slags.

Sacred Offical Hjemmeside
http://eng.sacred-game.com/index.php?s=

Scared Forum
http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/

Jeg spiller det selv og syntes det er rigtig godt... Dog er jeg gået tilbage til diablo igen og spiller en nye mod fil.. kalder valhala.. Skide godt
http://afterlife.ws/

Hvis du vil download det kan jeg bedst anbefalde at download fra fileplanet.

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 12-09-04 18:12

Som jeg skriver så har jeg prøvet Sacred og synes ikke om det!

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 13-09-04 08:10

ups fik jeg ikke læst

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 13-09-04 08:29

Hvad med icewind dale eller baldurs gate ..det er godt nok ikke helt som diablo..men et meget godt spil..

Nu skal jeg nok lade være at lave flere links (mon de skal steges eller koges) ellers køber jernladyen oxo de spil :)

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 14:44

Nnjjaahhh, hvad går icewind ud på???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 13-09-04 15:24

fik du egentlig kigget på Valhalla??

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 13-09-04 16:26

Icewind dale er ligesom baldursgate..men jeg syntes selv det er langt bedre end det diablo skidt og alle de cloes der findes !

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 13-09-04 16:47

Jeg syntes ikke lige det er mig... det er ikke noget der kan få mig til at komme tilbage og spille det ... ligesom diablo 2 gør ved mig..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-09-04 16:49

Jeg synes nu, Diablo er det bedste spil indtil nu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-09-04 22:37

Hejsa.. Måtte lige blande mig.. er lidt uenig i jeres kommentarer om at Baldur's eller Icewind skulle være lig Diablo.. Som jeg oplevede dem, var det: Meget Historie, lidt hack 'n slash.. Som jo ikke er det efterlyste... Prøv et spil som "Throne of darkness" ( se: http://www.tothegame.com/game.asp?id=211 )... Det kom lige i kølvandet på diablo.. Jeg fandt det ikke videre imponerende, men stilen var nok det tætteste på Diablo, jeg har set pt.

Håber det kan bruges..

VH
Lyhne1

Godkendelse af svar
Fra : DreamHunter

Dato : 24-01-05 18:52

Tak for svaret snortop.