/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia tips
Fra : Brommi
Vist : 439 gange
150 point
Dato : 11-09-04 01:24

Jeg er den glade ejer af en nokia 6610i som jeg lige har købt forleden dag.. men jeg har ikke det store kendskab til de nye faciliteter der er kommet på mobil markedet.. f.eks. download af spil, ringetomer, billeder og lign.. diverse udstyr dertil.. ville feks gerne ha Bluetooth til den hvis det kan lade sig gøre.. Det jeg gerne vil ha er nogle gode sider med ting jeg kan bruge til min nye mobil telefon.. alt mellem himmel og jord.. lige fra smart ekstraudstyr og programmer og spil.. HELST GRATIS!

mvh Brommi

ps. har en fujitsu siemens pocket pc (pda) som jeg gerne vil integrere med min mobil

Kommentar
Fra : jgreve

Dato : 11-09-04 01:38

prøv www.nokia.dk

Kommentar
Fra : jgreve

Dato : 11-09-04 01:59

hej igen du kan også prøve denne hjemmeside der er gratis spil at hente.
http://www.holsko.dk/nokiagames/games.php?mode=download
mvh
Jørn greve

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 150 point
Dato : 11-09-04 12:57

Hej Brommi,

tjek lige siden www.xgryde.dk
Der er der både spil, billeder og meget andet..

xgryde er en smart side, fordi du kan uploade billeder, javaspil, mophun, themes og sis filer og så hente dem igen med din telefon via wap.

For at uploade fra din pc, gå til denne side: http://www.xgryde.dk/uploadall.php > arkiv el. temp

For at wappe dem ned, skal du bare åbne følgende side på din 6610i: www.xgryde.dk/wap.wml

Det er ret nemt, og det virker, har selv benyttet det flere gange - jeg har en 6610

Skriv endelig igen, hvis du har nogle spørgsmål.
Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-09-04 12:59

.. her er forresten endnu en god side: http://mobil.dontdoit.dk/
hvor du kan finde alt mellem himmel og jord til din tlf.

dvs:
Først finder du - og downloader - de filer du ønsker skal ind på din tlf.
Derefter uploader du dem på xgryde
Til sidst wapper du dem ned, og vupti - nu har du det på din tlf helt gratis.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 13-09-04 14:15

Kan det ikke lade sig gøre at overføre en ringetone et spil eller lign over irda til min 6610i?.. har forsøgt fra min pda.. og min nokia vil tilsyneladende ikke acceptere det.. har prøvet en del andre telefoner.. og intet problem...

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 20-09-04 15:55

opdatering.. jeg har opgivet at overføre data med irda. og istedet uploadet filerne til min hjemmeside og wappet filerne derfra. på den måde koster det mig kun den takst som jeg betaler pr kb.

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 12-12-04 18:27

Tak for svaret NielsPT.