/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er Manson2 mon???
Fra : Franksp
Vist : 396 gange
1 point
Dato : 10-09-04 20:08

Hvem er manson2 mon?. Jeg synes jeg kender hans "uartige/primitive" form for skrivemåde. Er ham jeg tror, mon tilbage på KanDu?

Jeg har kopiere hele min tråd ind, så I kan se hved jeg mener uden at skulle betale point for at se tråden.
Det er det sidste svar jeg mener.

Citat:

Smalltalk Spørgsmål Point : 1
Fra : Franksp Send til en ven Dato : 02-09-04 22:08

Spørgsmål : "Hvem er 'STRARUP'?"

Jeg håber ikke dette spørgsmål er for personligt, men hvem er "ham der strarup". Jeg mener jeg har "mødt" ham én gang. Hvis I kigger på hans point/aktivitet, så kan I se han er meget aktiv. Ligger meget højt på TOP 50 listen.
strarup, hvis du selv læser dette, vil jeg gerne ha´en hilsen fra dig på min hjemmeside. Jeg synes det er fantastisk, at du kan være så aktiv, uden at være "kendt". Du får ikke noget link, da jeg er sikker på, at det finder du selv ud af? Er der andre KanDu brugere der kender denne strarup, som bare arbejder "stille og roligt i baggrunden".

Jeg tror han er "en rar mand" - Jeg har engang, for længe siden set et billed af ham.

De venligste hilsener

franksp

1 Kommentar

Fra : BjarneD Dato : 02-09-04 22:16

Jeg tror ikke han er særligt aktiv mere se:
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=26403

1 Kommentar

Fra : dabj Dato : 02-09-04 22:23

Det er længe siden jeg har set noget til ham, men det er en gut der ved noget om PC

1 Kommentar

Fra : Franksp Dato : 02-09-04 22:39

Hej BjarneD

Jeg ved egentligt ikke rigtigt hvad du mener med dit svar. Han ligger da som nummer 4 på Top 50

1 Kommentar

Fra : BjarneD Dato : 02-09-04 22:46

Det du kan se er at han ikke har været inde og svare på noget siden maj og ellers i januar.
Da jeg startede på Kandu lå Strarup helt i top, men som du kan se på hans historik så har han altså ikke besvare noget i de seneste måneder så hans 4. plads skyldes nok et meget højt pointtal.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 02-09-04 23:07

BjarneD -> Se lige denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/47583 , der er nye kommentarer!

1 Accepteret svar

Fra : Fnollerpige Dato : 02-09-04 23:38

Strarup var en sk... dygtig Kandubruger... saglig, ingen ballade fra hans side....men jeg ved han stod af herinde nogenlunde på den tid Zonker huserede, og inden Dr. Ruth og Ram "underholdte"....

Han bruger sin tid på mere seriøse sites /hans eget udsagn) men skulle dette indlæg lokke ham til, vil jeg lige sige:
Hejsa Strarup....

Karina

Ja, Frank det passer fint.... Strarup var i kort tid medlem af Zonker-sekten på YFFboardet *GG - det er der du så hans billede....
Men hvis du virkelig vil vide HVEM han er - så kig hans profil, og tjek de spørgsmål ud han deltog i, det forklarer vist bedst hvem han er....

1 Kommentar

Fra : the_expert Dato : 03-09-04 08:37

gaaaaaaaaaab er du her endnu arne.jakobsen ...ta dig dog en svamp

svadderhovede/
former knows as the_expert nu med lig i lasten

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-09-04 10:05

At strarup ligger nummer 4 på top 50 skyldes nok at han har været bruger siden 21.06.02.

Han har sikkert været meget aktiv i en periode. Og opnåede da også at være nummer 1 på top 50. Det har sikker været han mål.
At strarup så ikke er aktiv mere, kan han jo kun selv give en forklaring på.

En hurtig søgning på kandu viser at du Franksp og strarup har "mødt" hinanden i 21 spørgsmål.

1 Kommentar

Fra : Franksp Dato : 03-09-04 21:40

Hej ans

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvordan finder du af, at jeg har "mødt" strarup i 21 spørgsmål. Selvom jeg har været her på KanDu i temmelig lang tid, kan jeg forstå, der er mange ting jeg ikke ved nok om. Jeg venter spændt på dit svar.

De venligste hilsener
Frank

1 Kommentar

Fra : BjarneD Dato : 03-09-04 22:02

Nu kan jeg jo ikk esvare for Ans, men jeg gjorde det jeg tror hun har gjort jeg lavede en søgning under alle emner på strarup+franksp, det gav også 21 resultater.
Jeg har ikke tjekket om I var der begge to, men om ikke andet må I være nævnt begge to da resultatet vil være baseret på spørgsmål der indeholder både franksp og strarup
Du har da været med 1½ år længere end mig Frank

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-09-04 23:13

Hej Franksp

Jeg gjorde som BjarneD skriver, lavede en søgning på strarup+franksp, tjekkede de fleste af dem og ganske rigtigt i var med begge to.
Der er mange svar at finde ved at søge på kandu

Hilsen ans

1 Kommentar

Fra : Franksp Dato : 07-09-04 20:14

Tak for svaret Fnollerpige.

1 Kommentar

Fra : manson2 Dato : 10-09-04 02:44

Spille dum for at gøre sig interessant, det er lige Frank SP(ytslikker) stilen.

Gud fader bevars

Citat slut

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:15

Er du ved at blive træt af at pille navle Franksp ->

Min menig : En gang 'storm i et glas vand' eller nærmere 'tarmluft' !

???

Undskyld Ok. ; det er smalltalk, men hvor små (lak-) sko ?

Kan du ik' finde på noget andet at tale om ? (....ja, jeg ved godt det er DIN tråd, men alligevel? )

Al den energi kunne være brugt til mere nytte for os og andre Kandu brugere ... er jeg sikker på

</HVADERPROBLEMET>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-09-04 20:17

Hej Fransp
Lad være med at spilde din tid på sådan noget. Der er mange, der efterlyser hjælp på diverse spørgsmål, så brug din energi der. Du får ikke noget ud af at prøve at konfrontere nogen med noget, for mange gange er det noget, der bliver smidt ud som spørgsmål, og det er så det.

mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-09-04 20:19

Jeg vil lige tilføje, at hvis du skal have hele portoføjlen med i hvert spørgsmål, så tror jeg folk ikke gider læse dine indlæg, for det er jo en større opgave.

mvh
binky

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-09-04 20:40

Hej Franksp
Dit spørgsmål fik mig til at tænke på denne lille artikel jeg læste på psyken. com for nylig http://psyken.com/index.php?option=news&task=viewarticle&sid=33 om at du bliver hvad du anklager andre for, så som de gamle tanter siger:Hvis du ikke har noget godt at sige, så ti stille. Jeg går selv ind for at holde en stil der hedder gå efter bolden og ikke personen, derfor vil jeg afholde mig fra at gå efter både ham og dig, men isteden for håbe at i griber bolden jeg lig kastede...
med venlig hilsen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-09-04 20:41

stavefejlrettelse:lige kastede

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 11 point
Dato : 10-09-04 20:49

Jeg ved godt hvem det er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:11

Som man råber i skoven ... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:13

http://strarup.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 21:21

Tja gonaderne er svære at finde hos Kandufolkene, til gengæld kan de reagere når gonatterne spiller points ud! Kan du ikke lige sende den tråd igen med Brians dobbeltprofil mistanke. Den var sgu underholdende!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:30

Dét minder mig om, jeg savner skingur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 21:43

Thanks Tut! Så er fredagsunderholdingen hjemme! Amin og Thomas Eje! I har sgu noget at lære!!

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 10-09-04 21:46

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Go weekend.

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 10-09-04 21:49

PS.

Lige til en orientering, hvis nogen (ud over Klatten) skulle tvivle - Kalliope og Manson2 er IKKE een og sammme person. (husk det nu Snottie)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:49

Kandu.dk er min database. Der hvor jeg altid kan hente den kildekode jeg skrev for ½ år siden og som jeg i mit afsind er kommet til at drikke væk i mellemtiden.

Et pragtfuldt og gennemarbejdet opslagsværk over menneskets glemsomhed !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:51

manson2 -> *LOL*

</MOLOKYLE> ....som heller ikke er nogen !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 22:22

Franksp
For lige at svare på dit spørgsmål

Citat
Hvem er Manson2 mon???"

så tror jeg det er ram2 *G*

Ja, så har jeg svaret på dit spørgsmål, men jeg forstå ikke hvorfor du bliver ved med at fordybe dig i fortiden.
Tidligere har vi skulle gætte på hvem, der havde skrevet i din "gæstebog", hvem er strarup og nu hvem er manson2.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 22:23

forstå=forstår

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-09-04 22:36

Uanset hvem der er hvem, er det sgù opfriskende med lidt liv i smalltalk igen
Man har for at når er løs i Parmagade-- æhh kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 22:39

Nå nå Ans!! 1 point til dig!!

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 10-09-04 22:44

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 22:45

Selv tak Frank Øh jeg var lidt for hurtig Ans. Kan være jeg skal oprette et 1 point spørgsmål til dig

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-09-04 22:53

manson2

Du kan da virkéligt komme med et indlæg, der er lige så stor som spørgsmålet.

Dit indlæg var ligeså kedeligt, så du burde score point på det. Ville gerne sende dig en "meget smiley" , min bedre halvdel har smidt mine opskskrifter ud, men godt indlæg.

mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-09-04 22:56

Franksp

Jeg har kvajet mig igen.

mvh
binky

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 10-09-04 22:59

Damn Manson2 du indeholder megen indestængt had.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 23:03

tedd

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-09-04 23:04

Til binky

Du faå en ny opskrift på smileys her.

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

mvh
Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 23:04

Indestængt had, det er der vist flere brugere om at indeholde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 23:07

Hmmm......hvorfor er mine strømper krøbet i vask??!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 23:15

tedd

Du behøver ikke oprette et 1 point spørgsmål til mig, jeg har råd til at købe mig til fortsættelsen her

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 10-09-04 23:37

hehe manson2 vil rigtig gerne se den kærlige side af dig.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-09-04 23:57

Hund i helvede manson2 - Du kan da godt nok det der, altså svine til. Skulle du ikke sætte dig ned og få lidt kvalitetstid med et par flasker rødvin eller lignende, så blodtrykket kunne komme lidt under kontrol. Så kunne du samtidig overveje at åbne
din egen hjemmeside: www.svineren.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 11:16

dabj -> Hvad er nu det med Parmegade og ???

Er vi naboer ???

</AMA'R>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 11:35

Haiii Molosød
Må man godt 'snakke' videre selvom spørgsmålet er lukket?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 11:58

Ps. 'svinerlinket' fra Reset virker ikke....øv!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 12:03

Dét kan jeg ikke se, hvem skulle forhindre creamygirl

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 12:04

...med mindre man skriver til kandu.dk og beder om at få det slettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 12:47

Er det det, som er sket i denne tråd?! (slettede indlæg, mener jeg).....Tråden virker ærlig talt noget rodet, og usammenhængende..

Molo, du er et skarn. Ved sq godt hvad du opfordrede til igår