/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Lokalt netværk
Fra : Preacher1203
Vist : 239 gange
40 point
Dato : 10-09-04 18:02

Jeg sidder i en hybel, hvor vi har et lokalt netværk. Jeg sidder som leder (arbejde), og vil gerne have styr over hvad der foregår over netværket... Findes der programmer som kan dette, eller andre løsninger?? - oveni det, så har vi et problem, kan ikke få XP pro til at sætte kode på en netværks deling, som i det gode gamle win98...!! - en præcis forklaring ville være dejligt, for har fået så mange forklaringer, som ikke rigtig har virket.. VI sidder 5 computer over en router...!!

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 10-09-04 21:25

Jeg ved ikke helt det med at holde øje med tingene over netværket men kode mener jeg ikke du kan gøre i xp på mapper men det er noget med at du kan tilføje en bruger som så for retighedder til mappen og kun den bruger måske kan du også sætte password på du kan selv eksperimentere da jeg ikke har et netværk sådan lige!!! Det eneste du skal gøre er følgende Dobbelt klik på "Denne computer" --> Vælg "funktioner" og så --> "mappeinstillinger" så vælger du katagorien "Vis" og derefter finder du et sted hvor der står "Brug enkel fildeling" og der skulle gerne være et flueben ud for fjen flue benet og tryk "OK" Højre klik nu på den mappe du vil dele og vælg "deling og sikkerhed" Nu er der kommet en masse nye instillinger du kan lege med!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 10-09-04 21:55

Du kan downloade et overvågnings program her: http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=610 Når du har downloadet det og pakket det ud er der to installations filer den ene hedder "amagent37" Denne skal installeres på den computer du vil overvåge når du installere bliver du bedt om at lave et password dette behøver du ikke men det er sikkerst at gøre. Den anden fil hedder "amonitor37f" og denne installere du på din egen computer. Når programmet på din egen computer er installeret kan du gå ind i det så vælger du først knappen "Remind" og bagefter den anden knap "Later" dette gjorde du lige fordi det er en 15 dages trial så du kan kun bruge den i 15 dage ellers skal du købe fuld version af programmet. Eller finde en crack på www.cracks.am bare søg efter program navnet på hjemmesiden og download cracken Det skal lige siges at det er ulovligt at downloade en crack til et program!!! SÅ DET HAR JEG ALDRIG FORTALT DIG AT DU KAN GØRE!!! Nå men når du er inde i programmet kan du vælge den bruger du vil overvåge ude i sidden ved at trykke på han/hendes pc navn og skrive passwordet hvis du har lavet sådan et. Nu kan du så forskellige ting f.eks under fanen "Screen nede for neden kan du se hvad personen laver på sin computer lige i det øjeblik du trykker! Der er også mange andre seje funktioner men dem må du selv ekspermentere dig til!!!

Hilen Yumatci

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-09-04 19:39

Yumatci skriver bl.a.
Eller finde en crack på www.cracks.am bare søg efter program navnet på hjemmesiden og download cracken Det skal lige siges at det er ulovligt at downloade en crack til et program!!! SÅ DET HAR JEG ALDRIG FORTALT DIG AT DU KAN GØRE!!!

DET SKAL DU HELLER IKKE GØRE for det er en side som samtidig giver dig en masse SPAM.
Jeg havde lige haft gennemgået min maskine og renset den. Så skulle jeg bare lige ind og se på www.cracks.am og så..... FY FOR S**** da 172 spyelmenter kunne jeg så rense ud igen.

Så hold jer langt væk fra dette link, eller ihvert fald være rede til at cleane din PC bagefter!