/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda vision tænding
Fra : greger
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 11-07-02 09:47

Efter tyveri af cdi uniten ( elektronik tændingen ), hvor det 6 polede stik er blevet klippet af, efterlyser jeg en beskrivelse af lednings placeringen i stikket. Farverne er: Sort/rød - blå/gul - sort/hvid - grøn - sort/gul. Er der en med en Vision der vil se efter, hvordan de er monteret.

Venlig hilsen Rene Gregersen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-02 16:21

"greger" <greger.news@kandu.dk>

Virker ikke.

Har et billede af tilslutningen til CDI men aner ikke hvordan man ligger
billeder i NG, Skriv din rigtige mail så hjælper det på det

Jonas

Kommentar
Fra : greger

Dato : 09-08-02 08:37

rene.gregersen@tetrapak.com
Tak for din interresse, og hvis du ikke kan sende billede, vil du så beskrive farver på ledninger overfor CDI relæet. Venlig hilsen Rene.

Kommentar
Fra : greger

Dato : 19-08-02 13:09

"Jonas Rasmussen" skrev d. 08-08-02 16:21 dette indlæg :
>
> "greger" <greger.news@kandu.dk>
>
> Virker ikke.
>
> Har et billede af tilslutningen til CDI men aner ikke hvordan man ligger
> billeder i NG, Skriv din rigtige mail så hjælper det på det
>
> Jonas
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 21-08-02 19:12

Jeg ved da godt hvad jeg skrev!!!
Stadig kan der ikke sendes noget til den emailadr der henvises til.
Årsag:
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<greger.news@kandu.dk>
(reason: 550 <greger.news@kandu.dk> User unknown; rejecting):

venlig hilsen jonas

"greger" <greger.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Pd489.7219$ww6.1060794@news010.worldonline.dk...
> "Jonas Rasmussen" skrev d. 08-08-02 16:21 dette indlæg :
> >
> > "greger" <greger.news@kandu.dk>
> >
> > Virker ikke.
> >
> > Har et billede af tilslutningen til CDI men aner ikke hvordan man
> ligger
> > billeder i NG, Skriv din rigtige mail så hjælper det på det
> >
> > Jonas

Godkendelse af svar
Fra : greger

Dato : 22-08-02 14:52

Tak for svaret Jonas Rasmussen.
Min E mail adresse er rene. gregersen@tetrapak.com håber du får denne mail da jeg har sendt til dig før som dog ikke ser ud til at være kommet frem til dig hilsen Rene Gregersen.