/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har du mindre end 300 superpoint i denne~
Fra : Bjarne_H
Vist : 630 gange
1 point
Dato : 10-09-04 03:27

Hej alle!

Hvis du har mindre end 300 superpoint i denne måned og er interesseret i en større lodtrækningschance i denne måned - så meld tilbage - og jeg vil oprette et spørgsmål af 300 point til dem der er interesserede - dog kun så længe jeg har point til det.

Dette spørgsmål er opstået på grundlag af det meget point-fusk og særligt her fra de seneste dage og fra en ellers efter min mening fornuftig person. Men dette er ikke rimeligt og især ikke for de Kandu-medlemmer der gør et stort og ærligt arbejde med at hjælpe andre og ikke har modtaget point fra point-boderne.

Jeg har længe været i mod point-fusk, og når det så oven i købet bliver gjort grin med brugere, der ærligt og redeligt har optjent deres point - så vil jeg på denne måde gøre denne måneds lodtræning mere retfærdig.

Nogle brugere går jævnligt amok og uddeler point til dem der er mest på (den sidste bruger er oven i købet blevet tilbudt at få sine ca. 28.000 point tilbage - det er da ikke rimeligt - så kan misbruget jo fortsætte en anden gang igen).

Jeg har endvidere flere gange fremlagt forslag til at lave pointsystemet om eller helt at afskaffe det, da det desværre bliver misbrugt og ikke er en rimelig pointtildeling bl.a. p.g.a. af at brugerne selv kan tildele spørgsmålet fra 1 til 500 point og denne tildeling er meget forskellig.

Hvis man fortsat ønsker, at der skal tildeles en præmie til en flittig Kandubruger, ja så kunne man eks.v. give et lod og kun et lod hver måned til de superbrugere, som aktivkt har deltaget i et spørgsmål - dette er da mere rimeligt og vil overflødiggøre pointfusk.

Se endvidere mine seneste kommentarer:
http://www.kandu.dk/dk/spg/48866

Citat
Fra : Bjarne_H Dato : 09-09-04 01:49

Hmm - jeg kopierer lige mit indlæg ind fra http://www.kandu.dk/dk/spg/48878

Citat:
Hmm - hej Brian m.fl.!

Jeg er 100% enig med dig - det er synd og skam - at Kandu ikke er er blevet bedre; men

måske er det det, som Kandu ønsker.

De gamle brugere holder sig jo i baggrunden og nye friske kræfter dukker op! Men alle dem

der har fået nok - kigger jo ind alligevel - og det tæller jo med i besøgstallene!

Fra en der har droslet kraftigt ned; men som jeg tidligere har gjort opmærksom på, synes

jeg det er tarveligt over for de brugere, der stadig prøver at hjælpe, bare sådan at

smide om sig med point - jeg har lige brugt 30 af mine over 20.000 ledige point, for at

læse om der var noget nyt.

Men desværre - alt er ved det gamle

Mvh
Bjarne

Så Brian m.fl. lad være med denne point-sabotering!

Mvh
Bjarne

[/code]

Prøv også lige at se dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/12763

Og der fra en af mine kommentarer:

[citat]

Fra : Bjarne_H Dato : 18-03-03 11:57

Hej alle!

Ja - men så bliver jeg jo også nødt til at ytre min mening endnu en gang!

AFSKAF de POINT eller den nuværende MÅDE med latterlige POINTGIVNING for TIPS samt underlige og latterlige SPØRGSMÅL nu dog til MAX. 500; men med mulighed for forhøjelse.

PÅ den måde som det kører nu - duer pointsystemet ikke - og jeg mener ikke det er retfærdigt at nogle spørgsmål skal tælle så meget med til månedens præmie som det gør nu.

Jeg har mange gange skrevet mim mening om disse POINT der med nuværende system skaber alt for megen splid.

Hvis man ikke kunne vinde en præmie ved at skrabe point sammen, ja så tror jeg alt blev bedre, jeg har foreslået at man kunne lave lodtrækningen om baseret på andre ting end totale point.

Men man kunne måske også nemt lave pointsystemet om til f.eks. at et accepteret svar gav 1 point og et tip der har fået min. 3 stjerner gav 1 point og lad så disse samlede point være basis for lodtrækningen, ja så tror jeg vi undgår dette point-fnidder.

Mvh
Bjarne

[/code]

Se også brev m.m. fra Kandu fra spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/48940

[citat]

Spørgsmål : "Så kom svaret fra kandu"

Hejsa kære venner og uvenner

Så lykkes det mig at få et hurtig svar på min mail til Kandu,og mine ledige 28000 er sat ind på kontoen igen.
Nedenunder kan i læse mailen.
Så skal vi ikke stoppe her med al den uddeling af point ?
Meningen med mine oprettede spørgsmål var at råbe kandu teamet op-og det lykkes for mig
Så jeg er tilfreds,håber også i er det.

Citat:
Hej Brian,

Det kommer vel ikke som et chok for dig, at vi giver en præmie væk hver måned, du har været en af de personer som har råbt højst med hensyn til denne præmie. Synes du så det er fair at du bare giver point væk til højre og venstre, dette betyder at der er nogen af de andre seriøse brugere som føler sig snydt, hvilket du må kunne sætte dig ind i.

Jeg er slet ikke i tvivl om du har hjulpet mange brugere på kandu.dk, dette har vi set mange tilfælde på. Og nu hvor du har så stor en status hos os herinde, samt de andre brugere, hvorfor begynder du så på sådan noget her. Du har været med så længe at du godt kender vores holdning til at involvere i de forskellige indlæg. Tror du virkelig vi synes det er sjovt at vores servere til tider har det temmelig hårdt? Vi er i fuld sving med at lave vores omtalte omlægning, problemet er at der kommer altid et eller andet i vejen som
gør at vi bliver forsinket, og her bliver vi nødt til at priotere hvilken rækkefølge tingene skal laves i. Med det nye system vil der også blive opsat nye servere og hurtigere net linier, så dette skulle hjælpe på problemet.

Jeg kan så i samme forbindelse fortælle dig at kandu.dk slet ikke kommer i nærheden af et overskud, da de penge vi modtager fra banner dårlig nok kan dække vores præmieudgifter, så ud fra denne betragtning er det ikke særlig flinkt at råbe af os, eftersom vi gør dette arbejde af rent interesse. Så fremover når du føler du har noget at brokke dig over, så tænk på at det koster ikke dig en krone at være med, og at det er os som sidder på hele slæbet.

Vi gør alt hvad vi kan for at få det nye system i luften, så vi kan få kandu.dk op i gear med hensyn til hastighed.

Med hensyn til dine point vil jeg godt give dig dem tilbage, hvis du stopper med den chikane du har sat i gang.

Med det nye system vil der være en nyhedsrubrik som vil have en beskrivelse af fejl som måtte opstå, så vil vi derved blive bedre til at informere om hvad der sker.

Med venlig hilsen / Best regards

Maria Krag
Servicemedarbejder

Mvh
Brian

Så vil du forøge dine superpoint og vinderchanche i denne måned - så giv lige dit besyv med.

Alle dem der har lyst kan selvfølgelig komme med en eller flere kommentarer; men jeg vil kun oprette spørgsmål af 300 point til dem der har under 300 superpoint i denne måned.

Med håb om et bedre og hurtigere Kandu!

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 11 point
Dato : 10-09-04 03:57

Hej Bjarne.
Det kan da ikke være meningen, at du skal bruge dine point p.g.a., at der bliver smidt en hel masse fra flere brugere. Pointsystemet er alligevel så elendigt, at det kan være lige meget, om nogle får nogle flere end andre. Jeg er helt enig med dig i, at det burde afskaffes. Og så kunne Kandu bruge pengene til præmiet til andre ting, der trængte til at blive skiftet/fornyet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 04:25

Hej Jette!

Ja Kandu kunne bruge pengene til noget andet; men hvis de nu får gratis præmier til Kandu-medlemmerne, så burde systemet i det mindste laves om!

Jeg har ikke noget af bruge mine point til alligevel og når jeg kigger på listen over månedens top 10 og statistik over top 50 brugere samt brugere 10 stk. vedrørende månedens præmie - ja så bliver jeg bare irreteret, da disse lister er meget misvisende.

Da du ikke står på denne måneds top 10 liste formoder jeg, at du ikke har modtaget gavebodpoint - og hvis så er det OK.

NB! Men til andre opgiv lige hvor mange superpoint I har optjent i denne måned, da jeg desværre ikke kan se det uden at gennemgå en hel masse besvarede spørgsmål og det orker jeg ikke!

Jette jeg opretter et sprørsmål til dig og hvis du vil ha´de 300 point - hvad jeg synes du skulle tage imod, da de ellers er spildte.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 04:34

Tja man burde egentligt sætte et loft over hvor mange ledige point man kan optjene! Hvordan kan man optjene 28000 eller 20000 point som i dit tilfælde Bjarne? Er det ikke 20 points man får om dagen? Plus naturligvis 10 point for at bedømme tips! Betaler I aldrig for spørgsmål? Stiller I aldrig spørgsmål? Før nu altså Hvad pokker puger I point sammen for eller til?
Selv har jeg "kun" 1435 points jeg kan stille og købe spørgsmål for selvom jeg har været her i 1½ år.
Næh hvis man satte en grænse på f.eks 3000 ledige points, ville spørgsmål som dette eller måske snarere Brian og hans legekammeraters ikke dukke op!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 04:40

Og for at gøre det helt klart så modtager jeg ikke gavebodspoint (glimrende udtryk). Jeg foretrækker at tjene mine points på ærlige svar, selvom der måske har været nogle smuttere i mine unge dage på Kandu! Så jeg føler helt klart at mine placeringer på Kandu's lister er helt i orden!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 04:46

Loft på ledige point - gerne for min skyld - jeg har jo ikke noget at bruge dem til alligevel!!!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 04:51

Tjah i mine øjne er du lige så useriøs som Brian var i går!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 05:02

Ja og tja - nu har jeg været afventende i meget m....... lang tid og selv sådan en som jeg kan også til tider blive useriøs; selvom jeg synes mit tiltag er seriøs og jeg ved der er nogle Kandu-brugere synes mit tiltag er OK.

Jeg regner heller ikke med at blive populær hos alle!

Men jeg er nu ikke helt enig med dig. jeg har lige været ved at gennemå gavebodspointene og der er mange andre der også er useriøse; men Tedd - prøv at gå 2 - 3 år tilbage og / eller prøv at kigge på de første spørgsmål under Kandu - da var det lige sådan, og så kan du måske forstå, at jeg også har fået nok.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:06

Personligt deler jeg din frustration, men det ændrer ikke at jeg er uenig i din problemløsning!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 05:14

OK!

Jeg har lige kigget på din historik, og jeg kan kun give dig ret - du skal ikke føle dig ramt af mine bemærkninger.

m.h.t. min problemløsning - ja så fik Brian da noget ud af at RÅBE - og jeg har lavet dette tiltag for bl.a. og så at blive hørt og det vigtigste - som jeg har givet udtryk for I flere år - en mere retfærdig mulighed for at vinde månedens præmie.

Jeg har selv vundet 1 gang, og selv om jeg selv nok havde råd til at betale for præmien - ja så blev jeg da glad for den.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:23

Bjarne_H -> Måske jeg har misforstået noget ?

..men jeg troede forlængst point systemet var lavet om, så alle der havde optjent bare 1 super point i løbet af måneden har lige så stor en chanche for at vinde månedens premie, som alle andre der har optjent point i samme måned. Jeg husker da en bruger : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=75443 ...se evt. : http://www.kandu.dk/dk/allwinners.asp ..der vandt månedens premie, selvom mange havde langt flere point den måned.

Derfor er super point nu kun noget man kan 'blære' sig med i statistikken, 'drille' de andre med eller 'brokke' sig over. Personligt 'glæder' jeg mig over mine og ser frem til den dag jeg har flere end tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:31

Jeg har osse vundet en gang, men aldrig modtaget præmien, så jeg er egentlig ligeglad med en mere retfærdig måde at vinde præmien på Såvidt jeg har forstået kan man kun vinde præmien 1 gang indenfor en ikke nærmere fastlagt periode (nok 1 år!), så selv folk der ikke konstant ligger på top 10, har en rimelig chance for at vinde! F.eks var der en der vandt med kun 40 superpoint, det vil jeg da kalde mere uretfærdigt! Man kan nu engang ikke tilfredstille alle brugere herinde. Selv synes jeg det er rimeligt at belønne dem der er mest aktive, og der er pointsystemet med alle dens mangler alligevel en slags indikator for!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:34

Dream on Molo Er du tidligt oppe eller bare ikke gået i seng? Jeg skal hvertfald snart se dyner!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 05:37

> /MOLOKYLE

Tja det er der måske lidt om; men kigger du på månedens lodtrækning, så spiller point da ind da der er flere der står med mere end 1%.

Og som jeg lige husker de sidste måneders vindere - ja så er det da dem med mange point der har vundet - måske helt tilfædigt.

Endvidere så er de statistikker og som jeg ser det for mange ikke retvisende men misvisende da der er mange gavebodspoint involveret.

Hvorrfor ikke lave et mindre og mere realistisk pointsystem for spørgsmål - hvis det skal være der.

Flere point end Tedd - det er svært!

Mvh - godnat og sov godt - videre må vente til senere på dagen!!
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:39

Hvis jeg var dig tedd ..og endnu ikke havde modtaget min premie, ville jeg STRAX melde mig ud og bede Kandu teamet om at blive slettet fra statistikken

..jeg har forresten stadig ikke pakket den printer jeg vandt august sidste år ud endnu

Den står på højkandt i sin papkasse med brunt indpakningspapir, modtager- og afsender mærkater intakte og fungerer glimrende som bord for mit tastatur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 05:44

Ja og jeg vandt et trådløst tastatur og trådløs mus (Logitech); men musen er stået af, så nu kan jeg heller ikke bruge tastaturet på den PC og har måttet skifte tilbage til den gode gammeldags med fast forbindelse.

Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:45

Godnat Bjarne

God ide Molo, men det kan man jo heller ikke for Kandu! Man er sgu livegen herinde Hvad skal du osse med en printer? Man skal jo kunne læse det den spytter ud!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:47

Din gode veninde kiggede forøvrigt ind her http://www.kandu.dk/dk/spg/48912 Stadig i topform, det må man sgu gi hende! Den tråd hun linkede til var noget af det mest underholdende jeg har set længe!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:48

BjarneD -> Jeg tror du skal se bort fra % 'erne. Det er vist blot remenicenser fra en for længst svunden tid.

Mit forslag er nu som altid at man blot fik antallet af besvarede spørgsmål opgjort.

Hver den første i måneden starter man med en tom pose.
10 spørgsmål besvaret = 10 point i godteposen.
10 point i godteposen : 10 chancher for at vinde månedens premie.
Posen tømmes over i statistikken og man tager fat på en ny måned.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:48

Det var til Molo den sidste kommentar! Men du var vist osse i tråden Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:51

Så vil der bare komme mange spørgsmål til vennerne, Molo! Gaveboden kunne fortsætte!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:53

tedd -> *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 05:54

Jeg bliver lige nødt til at gøre opmærksom på, at jeg intet har med BjarneD at gøre - han er kommet til senere.

Men godnat alle og sov godt vi må drøfte videre senere Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:56

tedd -> Jep, men den rette sammenhæng ville hurtigt afsløres i historikken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:56

Det ved jeg godt Bjarne H

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 05:57

Det gør den da osse nu Molo! Eller huh?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 05:59

Undskyld Bjarne_H ; det var en laptus. Jeg diskutterer ofte med BD'en, så det sad blot løst i tastatur fingrene

Jeg ved skam udmærket, I ikke er én og samme person

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 06:00

Ps. Gå I bare i seng og sov godt

...jeg er blot vågnet tidligt. Jeg 'kom til' at gå i seng kl 20.00 igår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 06:01

Jep Godnat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 06:06

tedd -> Ja, men nu skal man altså lige tjekke hvert link. Det jeg mente var at det skulle fremgå af historikken :

Hvis f.eks. 10 spørgsmål er besvaret af bruger kkk, vil man få flg. :

1 xxx
2 yyy
3 nnn
4 xxx
5 mmm
6 ppp
7 xxx
8 xxx
9 uuu
10 abc

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-09-04 06:17

Ja, eller godmorgen
Brug dine point, til at få svar på nogen spørgsmål, det er det de er der til, men er da enig med dig i at gaver og lodtrækning ikke er så vigtig her - det der er vigtigt er brugerne, og det er dem der kommer med de brugbare svar på seriøse spørgsmål, der skal have point.
Selvfølgelig bliver der lavet sjov med point somme tider, det skal der vel også være plads til, men det er nok kun fordi pointsystemet i bund og grund er overflødigt. Jeg tror ikke, at det ville give mindre brug af Kandu, hvis de blev afskaffet.
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 10-09-04 08:40

Jamen kan du finde ud af om du vil være her eller ej hva Bjarne ?????????
Syns du er RET til grin nu !!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-04 09:46

Nu er Brians aktion mod KANDU jo slut (eller hva'?), så hvad med at stoppe med de point-flip.

Der er ingen grund til at overdrive, vel.

God solskinsfredag to you all

Hanne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-09-04 10:48

Her gør man slet ingenting og alligevel skal den "onde" Molo involvere mig.

Bjarne_H, jeg kan godt se dit synspunkt omkring de Kanduere der ikke få en andel af de mange point der strøes rundr, og jeg gjorde selv opmærksom på nøjagtig det samme, hvilket blev totalt ignoreret i "pointrusen", men jeg syntes ikke, at det er nogen god idé at forsøge at kompensere med yderligere uddeling. Jeg kunne godt deltage med mine knap 3000 point, men hvad så med dem der ikke får en andel, for vi kan jo ikke give til alle de brugere der ville have en teoretisk chance for at komme på månedens Top 10.

Stop mens legen er god ellers ender det bare med at brugerne selv nedlægger dette forum.

Hilæsen
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-04 17:03

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor man gider blive ved med den diskussion om ledige point.
Det må vel være op til folk selv hvor mange de har til at stå. og det kan da blive mange da man får 20 point i døgnet .
Jeg har nu ikke særlig mange, for jeg bruger dem ligeså hurtigt på at købe svar når de spørgsmål jeg har deltaget i, er blevet lukket inden jeg når at læse alle kommentarerne..Og selv om jeg modtog en god slat point for et af de omdiskuterede "pointflip-spørgsmål", synes jeg da, at formålet med pointsystemet bliver udhulet på den måde, når det ikke er "seriøse" spørgsmål der bliver stillet.
Muligvis var løsningen, at der blev sat et fast pointbeløb på pr. spørgsmål, så man ikke ser nogen til et enkelt point og nogen til 500.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 19:57

BjarneD -> ...endelig kan det ryge ud af min taster; uden jeg bli'r irettesat ...

BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD BjarneD...

Arhhhhh.... det lettede !!!

Jeg når aldrig at have en masse point at 'spendere' på min 'fornøjelses' konto ( Jeg er alt for nysgerrig... )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 20:33

For min skyld må folk da gerne ha masser af ledige point! Det mere måden de bruger dem på der irriterer mig! At blive træt af Kandu er en ting, men at bruge dem som afpresning er noget andet! Det Brian gjorde, var een af de ting som Ram og Fridaflip blev smidt ud for! Og i mine øjne er det dobbeltmoral fra Brians side! At folk så er så pointliderlige at de åbenbart vil gøre alt for at få point er så en helt tredje ting! Det er ikke dobbeltmoral, men lav moral! Og at folk hopper med på Brians vogn med grastispoints, tja det er bare udtryk for manglende respekt for andre brugere på denne side!
PS. Hvordan pokker kan folk synes at ham der Amin standup hitmedsang er sjov!!! Skal lige ind og skifte kanal!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:43

Heeeeeiiiii.... tedd -> Er du også ved at blive 'voksen' ?

Amin er IKKE sjov ....bare tyksak !!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 20:46

Voksen? Nu må du sgu holde op!! Mit mellemnavn er Peter Pan!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 20:48

Iøvrigt har jeg kun 2 kanaler her, og den anden er der Thomas Eje på!!!! Fredag aften på TV!! Vi burde indføre en tvløs dag som på Island!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:06

Jeg sidder også og bli'r irriteret på Thomas E. Så der er vi enige ...næsten enige ...jeg kunne blot tænke mig en tedd-fri fredag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-09-04 21:07

Øh,er det over på heden der kun er 2 kanaler?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 10-09-04 21:09

MOLO

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 21:13

Molo! Gå ud på amager strand! Grav et hul og hop i! Husk at fylde jord eller sand i hullet igen!

Jep Keld. Der findes kun 2 kanaler på Heden! Alkanalen og lyngkanalen Thomas Eje var på lyngkanalen!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-09-04 21:17

Hva' er den af Molo har du savnet mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:21

Jep BjarneD -> I denne forsamling af fedterøve og medløbere savner jeg en bruger af format med sine meningers mod.

Så hvad synes du om al denne ballade. Jeg tror folk keder sig fordi de ikke har noget 'fornuftigt' at tage sig til; som f.eks. : Batch programmering i DOS eller DHTML og det nye CSS-3 på vej, for slet ikke at tale om SSML (Speech Synthesis Markup Language)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:25

Dét ska' vi forlange at få her på Kandu.dk !!!

SSML -> Så vi kan skændes med syntetisk stemme modulation

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-09-04 21:27

Teed,jeg kan også kun se en to tre stykker vist nok,men nu kører kandu rigtig godt,
så jeg tror jeg vil til at samle på point,mit største ønske er nemlig at fffffffffvinde så`n en fin een,
som man får når man har mange point,ja, nemlig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 21:28

Nå nå! Hvis det er at fedte og medløbe, når man beder dig om at grave et hul, Molo?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 21:30

Tror du har en god chance Keld ! Brian har bragt balance i "The usual suspects" på top 10 listen, og de kan jo ikke vinde præmien, da de har vundet den før! Bare husk tålmodighed er en dyd, hvis du vinder brødristeren

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 10-09-04 21:30

Molo, som du kan sige det.
Helt ærligt, der er da ikke noget, at sige til at de fleste er skidesure på Kandu, men jeg kan ikke se at man løser noget på denne måde. En rask diskussion er glimrende, men man skal da huske at Kandu's ejer bare kan trække stikket ud for nogen god forretning bliver det sikkert aldrig.
De point kan da godt nok lave ballade, men der er nok en hel del der skal have sådan et eller andet narreværk til at lokke, og narreværk er det da at give point så man måske kan vinde en præmie -hvis man da ellers modtager den

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-09-04 21:35

Er det for at få mig til at holde kaje, at du skriver sådan Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:37

host_host -> Det er da ingen der er sure på Kandu ?

One happy Family

...og jeg har allerede givet udtryk for; jeg synes tedd bør 'trække' sig her fra sitet uden 'premie' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-09-04 21:39

Teed,jeg ved ikke rigtig,det ser ud som om der er nogen der har prøvet at få lavet pointsystemet om,
men det er nok som at slå i en dyne.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:39

BjarneD -> Nøeh nej... men du er da en af dem der tør gå strømmen (= MIG !!!) ...midt imod

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-09-04 21:40

Måske skulle jeg gøre det samme og så var der ikke nogen til at drille (næsten)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 21:44

Øv... du har ret. Point bør gå til BD'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-09-04 03:06

Dette her er kun ment som en lille kompensation for de sidste dages pointgavebod for at give dem der er interesseret en mere retfærdig og større chanche for at vinde månedens lodtrækning.

Men det er da herligt og helt fint, at der ikke er så mange der er imod pointfusk og interesseret i at vinde månedens præmie - så kan man jo roligt afskaffe pointsystemet eller lave det om.

Mit tilbud om at modtage 300 point står stadig ved magt - eneste betingelse er, at man ikke modtog gavebodspoint (Som der var ca. 20 Kandu´er der gjorde og nogle op til flere gange samt at man lige oplyser hvor mange superpoint man har her i september måned 2004.

Så hvis nogen er interesseret så oplys lige nuværende antal superpoint for denne måned september 2004.

Dette spørgsmål bliver ikke lukket / accepteret foreløbig, så snak i bare videre!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-09-04 04:15

> eddie

[citat]
Fra : eddie_skov Dato : 10-09-04 08:40

Jamen kan du finde ud af om du vil være her eller ej hva Bjarne ?????????
Syns du er RET til grin nu !!!
[/code]

Jo jeg kan sagtens finde ud af det og hvis der er nogen der er grin og til at skamme sig over, ja så må det være dig og din dobbeltprofil.

Hva´ligner det endvidere at give 500 point for følgende (det hele er kopieret ind - så behøver andre da ikke at betale og give dig point tilbage):
http://www.kandu.dk/dk/spg/48944

[citat]
Fra : eddie_skov Send til en ven Dato : 09-09-04 14:28

Spørgsmål : "Barnligt"

Hvor er I dog barnlige.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 09-09-04 14:29

jo og hjælpeløse

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 09-09-04 14:30

Hej skvadderhoved

Det er du da også selv ind imellem

1 Kommentar

Fra : bentjuul Dato : 09-09-04 14:30

Så godt vi har dig eddie_skov til at hjælpe os.

//bentjuul

1 Accepteret svar

Fra : 3773 Dato : 09-09-04 14:45

Nyt nick:

Eddie_sjov

1 Kommentar

Fra : eddie_skov Dato : 09-09-04 14:46

Tak for svaret 3773.

[/code]

og hvad med disse:

http://www.kandu.dk/dk/spg/48754

http://www.kandu.dk/dk/spg/48947

http://www.kandu.dk/dk/spg/48948

http://www.kandu.dk/dk/spg/48950

http://www.kandu.dk/dk/spg/48951

og der er sikkert flere - hvilket pointspild / fusk

Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 09:21

Uhh.... jeg har indtil videre fået : 902 point i denne måned, men jeg er jo også begyndt at arbejde, så det er desværre ikke blevet til så meget kandutteri.

-2.) http://www.kandu.dk/dk/spg/47867 -> 100 p. (stillet før d. 1-9)
-1.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48006 -> 20 p. ( do.)
0.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48022 -> 1 p. ( do.)
1.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48601 -> 10 p.
2.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48605 -> 1 p.
3.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48619 -> 100 p.
4.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48874 -> 50 p.
5.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48904 -> 500 p.
6.) http://www.kandu.dk/dk/spg/48993 -> 100 p.

...plus nogle for at være hurtig på aftrækkeren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 09:29

Ps. Jeg har i øvrigt omkring 400 'ubesvarede' *LOL* spørgsmål liggende at flyde og disse begynder jeg snart at rydde op i. Mange af dem er mere end 6 mdr. gamle, så jeg har tænk mig at luge alt væk indttil for 3 mdr. siden

Jeg lister lige så stille ind i disse spørgsmål, siger farvel og fjerner fluebenet. Så ligger de ikke og fylder under mine enkeltstående abonneringer. Lidt irriterende, da de for største delens vedkommende, så vidt jeg kan bedømme, ER besvaret ..enten af undertegnede eller af andre brugere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-09-04 09:43

Hej Bjarne,
Jeg har bestemt ingen superpoint i den her måned, men det er altså fordi jeg (primært) har brugt Kandu til at stille spørgsmål i, som jeg har fået/får gode svar på - er det ikke det der er meningen med Kandu.
Så mangler ikke "Superpoint", logger bare ind tit nok til at jeg kan stille spørgsmål.
- Hav en fortsat god dag - hilsen Ripley - som er i gang med at flytte og mangler praktisk hjælp mere end point

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-09-04 19:39

Jeg har været på ferie og har kun 190 point.........men det rækker vel til en præmie.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 19:42

Jeg synes det er fair at Kandu.dk ikke kan gøre tingene hurtigt, ( selvom forb. godt kan være langsom )

Men det hele er jo en gratis service!

Så jeg synes bare det er lækkert!

Og det er jo dejligt hvis man har et problem at man gratis kan spørger her!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:34

er_du_klog -> Dét er faktisk ret klogt sagt :

Citat
Men det hele er jo en gratis service!

RESPECT </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-09-04 20:40

PS. Molokyle - du kan roligt gå igang med din oprydning..........min profil er ryddet for unødvendige og ubesvarede spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:47

emesen -> Næste week-end

</MOLOLUGERSNARTUDISINHISTORIKOVER'UBESVAREDE*LOL*SPØRGSMÅL'>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 20:50

Åh nej!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:53

Ååeh joeh... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 20:54

Først brænder han huset af og så fylder han postkassen op med spam!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:56

tedd -> Dét var ikke mig der satte ild på ! ...det var de andre 3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 20:58

[hør] ...iøvrigt ka' du stadig ik' bevise en skid

]-> </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 21:01

Nå ja! Glemte du var radikal!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-09-04 21:03

Hvad er det for et hus som lugter ilde

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 22:06

prøv at tænk på hvad vi får alle sammen...

svar, tip, lov til at hjælpe andre ( en god til ting synes jeg, at kunne dele sin viden med andre ), sjov og spas osv.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 22:10

prøv at tænk på hvad vi får alle sammen...

svar, tip, lov til at hjælpe andre ( en god til ting synes jeg, at kunne dele sin viden med andre ), sjov og spas osv.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-09-04 22:39

Vil I ikke lige være med herovre:
http://www.kandu.dk/dk/spg/49349
Vi mindes lige Ove Sprogø,
og vi skal holde os til emnet.
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-09-04 23:44

Hurra
Jeg har fået 300 point af Bjarne, nu vinder jeg helt sikkert en ny brødrister eller et eller andet sejt.
Tak under alle omstændigheder - og tak til alle dem, der har hjulpet mig med at svare på spørgsmål
Mange hilsner Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-04 08:20

Tillykke TheRipley .... Jeg er så glad ....nogen der har et ilt-apparat ??? ....jeg ka' næsten ik' få luft

Godt begyndt er halvt fuldendt : Nu kan du snart se frem til at ligge nummer 1. i Statistikken over Top 50 brugere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 08:37

Tuuusind tak Molokyle,

Skulle det nu blive et iltapperat jeg vandt, så skal du sørme have lov til at låne det

Tid til at tage på arbejde - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-04 09:33

Jeg er mødt nu og sidder bare og venter på den kunsneriske Frk. 'B' som skal have lavet en hjemmeside til at promovere sine billeder. Spændt på at se, hvad der er for nogen smørerier

..og om hun har lavet sit 'hjemmearbejde', som jeg bad hende gøre. Hun havde sidst vi snakkede slet ikke tænkt over, hvad der skulle være på siderne bortset fra billederne. Hverken farvevalg, navigation, funktionalitet, skrifttyper, brødtekst ....indhold og layout i det hele taget

...Ok. jeg ved godt jeg smalltalker, men der sker åbenbart ikke rigtigt videre i dette spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-04 11:42

Nej, og man skal sørme oz laangt ned på siden for at se sidste nye kommentar

Hav en go' dag!

Hanne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-09-04 11:51

Jeg har nok point til en fin præmie.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-04 20:21

Det bi'r en 'blå.nuance' side... ..måtte ty til : font-family:bla,bla,...,...,sans-serif; ..der var problemet !

Det ér nu valideret til korrekt HTML 4.01 strict.dtd, samt CSS ver. 2.0 : Altså; font-family: ...sans-serif, som 'generic font' ....og det var ellers 'edder-perke-mig' svært, 'å' få skidtet til at validere korrekt, som JEG havde mig tænkt det !

Hos : http://jigsaw.w3.org/css-validator/

[hør] NU; ved jeg også dét !!!

emesen -> Nu VIL jeg ..også snart vinde en 'brødrister' ............................igen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-09-04 21:53

Brænder din brødrister også data på skiverne til ukendelighed.
Det skal være med aut. udkastning når de har fået nok.
Brødristeraspirant/Emesen/Eyvind.
PS. Jeg har lige (iflg. "Månedens præmie" ) nu chancen for at vinde 281 brødristere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-04 22:16

emesen -> Jeg er ved at blive ristet over 1337 gløder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-09-04 22:31

Stakler - I går for meget op i brødristere
Vil gå i seng og riste mit brød over bålet i morgen..........
-og synes stadigvæk de point er overflødige - medmindre de skaffer Molokyle det hårdt tiltrængte iltapperat.
Knus - Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-09-04 22:38

Kunne nu godt tænke mig et brødrister system som det Doc har i "Tilbage til Fremtiden"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-04 22:45

tedd -> Passer godt sammen ...dig og Doc's brødrister; som det gamle fjols du er !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-01-06 03:16

Tak for svaret Jernladyen.

Så må det vel hellere lukkes!!!