/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
dem til andet format
Fra : II_SPAWN_II
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 09-09-04 22:58

hey.... jeg skal finde ud af hvordan jeg kan lave mine DEM filer (når man recorder i cs får man dem) om til AVI. MPG eller noget andet som man ka køre med et almindeligt program....

takker

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-09-04 03:16

Måske kan du bruge svaret jeg gav til en anden, vedr. det samme:
http://www.kandu.dk/dk/spg/42601

Citat
Hey nogen der ved hvor jeg kan hente et program der kan konvertere en DEM. fil til en GIF. fil???

[citat]
Du skal nok have fat i et værktøj som kan "optage" filen til f.eks .AVI for derefter at konvertere den til .GIF. Måske et program som GifMovieGear: http://www.gamani.com
[citat]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 07:37

Citat
Har lige hvad du søger:

Download Programmet Videomach (Download.com)

Optag demo i counterstrike med teksten: record navnet
Når du ikke vil optage mere skriver du: stop
Så skal du via geekplay se demoen og når du er inde i demoen skal du skrive: startmovie 30 ditdemonavn (så optager du 30 Screenshots i sec.)
Og hvis du vil spole frem til det sted som du vil optage skal du bare tage din consol ned så spoler den og hvis du tager den op optager den (kun hvis du har skrevet startmovie 30 navnet)
Og slut det med stop
Nu skal du ind i VideoMach der trykker du på open og går ind i din Half-Life mappe hvor der ligger en masse filer af det navn som du har lavet det som
Du makere alt det du har optaget (læg mærke til du kun kan markere 1000 billeder ad gangen)
Så kan du gå i gang med at redigere
Tryk delete hvis du vil slette et billede ellers så køre det hele bare
Når du gemmer skal du altid gemme det i AVI
Hvis du vil have det til at gå langsomt skal du bare makere dem du vil have til det og der efter højre klikke og trykke Frame rate… så kan du selv finde din hastighed og selvfølgelig omvendt hvis du vil have det til at gå hurtigt
Så skal du trykke på disketten og derefter på pilen hvor den skal loade alle dine billeder
For at få musik ind skal du højre klikke i vinduet ved siden at billederne og trykke open
Du kan kutte filmen af ved at højre klikke på den og trykke in/out points og så afslutte den ved den tid som du vil have den til at slutte ved.

Jeg fandt dette hos : http://www.overclocking.dk/forum.asp?mode=traade&id=137989&emneID=15

</MOLOKYLE>