/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Regneark til lotto 6+1
Fra : scooter
Vist : 834 gange
500 point
Dato : 09-09-04 22:48

Jeg søger et regneark til et lotto spil der hedder globelot. Man skal have 6 + 1 bonustal så vil
det udløse en førstepræmiesum på ca. 37,5 millioner. Er der en der har sådan et eller ved hvor
man kan finde det. Spillet hvis du vil se det er www.globelot.com vi er ca 50 personer der
spiller så det er et mega job at skulle kontrolere alle de kuponer hver uge så derfor ønsker vi sådan
et excel regneark.

MVH. scot.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 10-09-04 01:50

Jeg har engang lavet et lille program hvor man tastede sin kupon ind og når så udtrækningen havde fundet sted tastede man tallene ind og så regnede programmet selv ud om der var gevinst på kuponen - man sparer mest tid ved at have de samme tal på sin kupon hver gang. vil prøve at finde disketten med programmet.

Jysch

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 10-09-04 07:48

Hej jysch.
Ja det vil være fint hvis du kunne finde det. Vi bruger de samme tal hver uge for vi
har over 400 rækker så det er et marrerit og se dem igennem hvis ikke vi har sådan
et program.

MVH. scot.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-09-04 11:51

Gå ind på www.tips.dk

Indtast jeres kuponer der, og de bliver automatisk checket hver uge. I kan også "genspille" dem hver femte uge.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 10-09-04 13:00

Glemte lige, man er nødt til at oprette sig som bruger mv, men det er temmelig nemt. Penge sætter man ind via dankort eller hvad man vil. Hvis alle i klubben får password og brugenavn, kan man via PC checke hele skidtet lige efter at der er spillet. Alle gevinstrækker "vinges af" automatisk. Ca dagen efter sendes en email til brugeren om geevindster. I kan selv lægge limits på med saldo max + hvor meget i vil spille for osv. Det er utrolig nemt og bekvemt. Specielt når i spiller de samme rækker.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 10-09-04 13:30

Hej 3773.

Problemet er vi spiller ikke hos dansk tipstjeneste hvor der er 7 tal + to tillægstal
I globelot er der kun 6 tal + et bonustal.

MVH. scot

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-09-04 13:41

Avs, men det kan da konstrueres (jeg har bare ikke tid nu).

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 12-09-04 19:43

Hej Scooter!

Nu har jeg fundet disketten, men kan se at den skal redigeres lidt, men du kan kontakte mig, så kan vi snakke om det.

Mvh. Jysch

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 07-10-04 18:00

Tak for svaret 3773.