/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
stor fest
Fra : arnold_petersen
Vist : 863 gange
200 point
Dato : 09-09-04 21:23

hej allesammen

jeg vil godt løne et forsamligshus for ca70...det viller være godt vis det var ved århus eller ved Kalundborg

håber der er nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : lally

Dato : 09-09-04 21:32

Hej arnold.

kan dette bruges: http://www.forsamlingshus.dk/index.asp

hilsen lally

Kommentar
Fra : arnold_petersen

Dato : 09-09-04 21:41

hej lally

det er ikk godt nok....desvære

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 21:50

Det afhænger lidt af dine behov! Vil du/I selv stå for madlavning, servering, efterfølgende rengøring o.s.v. Eller kræver du at der er personale på til alt dette? Vil du have mulighed for indtagelse af alkohol? og vil du selv ha' lov til at levere den? eller er du klar til at lade stedet sørge for disse ting? Alle disse spørgsmål for at afklare hvad det egnetligt er du har brug for. Sted og pris er meget afhængig af at du har gjort dig disse ting klart. KAN du/I klare det meste selv, er der nemlig mulighed for at leje såvel spejderhytter som sommerhuse til en ret billig penge. Sådanne ligger også som oftest på nogle meget smukke steder og det er jo rart at kunne gå en lille tur i en smuk natur.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 09-09-04 22:49

Hejsa
Omkring Kalundborg er der flere muligheder:
Værslev forsamlingshus
Aldersrovej 32
4400 Kalundborg (det ligger ca 10 km fra kalundborg)

Rørby sognegård
Bakkegårdsvej 15
4400 kalundborg (ca 5 - 7 km fra kalundborg)

Årby forsamlingshus
melbygade 2 A
4400 kalundborg(ca 5 - 7 km fra kalundborg)

Raklev sognegård
elledevej 59
4400 Kalundborg (ca 5-7 km fra kalundborg)

Alle kan de rumme 70 personer

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 09-09-04 22:55

Hej igen
Glemte at nævne. at der alle de nævnte steder er gode køkkenforhold.
Ang evt. leje af personale ved jeg ikke hvilke steder der har det, men du kan jo ringe og få en sludder med dem og høre ang. priser og hvad der evt måtte være af spørgsmål.
V.H.
Grausen

ps.god fest

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 22:56

Jeg skrev noget om alkohol i min kommentar, netop fordi mange forsamlingshuse og sognegårde IKKE tillader alkohol, og hvis de gør vil de selv ha' lov at levere den, og det bliver den ofte dyr af!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 09-09-04 23:01

hej igen igen
fandt lige lidt flere numre. Det er nok dem du skal bruge hvis du ønsker kontakt ang rørby og værslev

Rørby Sognegård tlf. 59 50 48 95
Bakkegårdsvej 15, Rørby, 4400 Kalundborg
Udlejes ved Inge Frederiksen tlf. 59 50 47 05

Værslev Forsamlingshus tlf. 59 50 02 43
Aldersrovej 32, Værslev, 4400 Kalundborg
Udlejes ved Erik og Rita Larsen
Tlf. 59 50 02 50

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 200 point
Dato : 09-09-04 23:06

I dem jeg nævner her må der gerne nydes alkohol og så vidt jeg ved, er der ingen af dem, der forlanger man skal købe gennem dem.
(Jeg har selv holdt flere fester i værslev og har været til fest i de øvrige)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 23:11

OK grausen, men du må da give mig ret i at det er vigtige spørgsmål når man skal arrangere en stor fest?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 08:22

Hej alle i gæve kandubrugere
Hvad arnold-petersen ikke har skrevet er, at det er 70 elever fra en efterskole der skal holde fest - tror ikke der skal være spisning med, men bare et lokale hvor de kan holde fest .....mht. drikkelsen så tror jeg selv de sørger for den

Grausen, tak for tlf. nr. - jeg ved de ringer rundt i dag

Kommentar
Fra : arnold_petersen

Dato : 10-09-04 09:31

hej allesammen

jeg ville bare sige tak selvom jeg ikk uyhar læst dem inu...men jeg læser dem sener men jeg ville meget gerne have flere for siste år skulle de ringe til over 100 for at få et

hilsen anders

Godkendelse af svar
Fra : arnold_petersen

Dato : 17-12-06 12:52

Tak for svaret grausen.