/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Forkert stavning....
Fra : onetime
Vist : 417 gange
70 point
Dato : 09-09-04 19:02

Hvad skal jeg gøre hvis jeg skriver adressen og ikke staver den rigtigt...
Nomalt bliver jeg vist ind på msn, som kommer med forslag, altså deres hjælpe søgnings side...
Men nu ryger jeg ind på denne http://search.qsrch.com/
Det er vildt irreterende, har prøvet at fjerne det med spy-ware men ingen af mine 2 programmer fjerner det.
Er det i instillinger jeg skal lave det om???

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-09-04 19:24

Brug firefox... også bedre end internet explore.
http://www.mozilla.org/products/firefox/

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 09-09-04 19:54

Ja men jeg er glad nok for internet explore, jeg skal bare have den forbandet side den åbner når jeg skriver en forkert adresse til at forsvinde.......
Ellers tak for svaret...

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 09-09-04 19:56

den viser denne side når jeg skriver www.kartoffelknud.dk http://hit.bestsearchonearth.com/apps/eps/eps.cgi?s=www.kartoffleknud.dk&nnreq=f7edd631414ff44a2ce09207cb9e81ef&prt=NN100
det er ikke fordi den adresse findes, vil bare gerne have msn søg tilbage...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 21:09

Lyder som om du er blevet hijacked!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-09-04 21:18

tedd> ikke få det til at lyde så slemt. Der er sikkert nogle flinke personer som vil hjælpe ham med at fjerne det adware han har liggende.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 09-09-04 21:56

Jeg bruger ad-ware se personal og spy ware doktor

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 70 point
Dato : 09-09-04 23:06

Prøv evt. at vælge "Internerindstillinger" under menuen "Funktioner"
Vælg fanen "Programmer" Her skulle der være en knap der hedder "Nulstil webindstillinger"
Et klik på den burde klare opgaven.

Jeg kan iøvrigt anbefale Spy Sweeper fra http://www.webroot.com
Den advarer når et eller andet "utøj" forsøger at lave om på dine indstillinger

Kim

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 23:14

Jeg ville downloade hijackthis hos www.arlet.dk og så sende en logfil ind! Det var nu ikke for at lyde slem jeg sagde det, ting27

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 10-09-04 01:04

Thx Marchwitz.