/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
motorola A920
Fra : yesboss
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 09-09-04 18:49

hvordan skriver man helt konkret en sms på telefonen. Er det med pind eller???

jesper

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-09-04 19:13

Ja. eller med meget små fingre

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 09-09-04 19:17

er det ikke bøvlet??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-09-04 19:21

Tjohh, men sådan har de nu engang valgt at designe telefonen.

Jeg vil dog sige at med lidt tilvænning går det gansek fremragende, jeg aanbefaler dog at man benytter "tastaturet" fremfor tekstgenkendelsen

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 10-09-04 09:35

Hvordan er dine erfaringer ellers med telefonen, Better?

Andre er selvfølgelig også velkomne til at kommentere?
Den bliver hele tiden kaldt stor og skrumlet, men det er jo klart hvis den bliver sammenlignet med "alm" tlf. og ikke pda´er

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 20 point
Dato : 10-09-04 09:37

Det er nemlig det der er hovedsagen, som kombineret telefon og pda er den glimrende, e eneste klager jeg har på den er omkring udbyderen (3) og deres opfarttelse af kundeservice, men det er jo ikke terminalens skyld.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 10-09-04 10:27

Det er vel også muligt at bruge andre udbydere, mit formål er ikke videosamtale og de andre finurligheder på nuværende tidspunkt, me nmest pda og telefon.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-09-04 11:20

Som pda og til at synkronisere mellem Outlook og terminal er den helt i vinkel, pop3 funktionen er også udmærket, men det er jo der din udbyders kvalitet kommer ind i billedet

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 10-09-04 12:20

ja netop men det er jo ikke nødvendigt med 3 abonnement, når man ikke skal bruge videosamtale, så må telmore da kunne gøre det samme??!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-09-04 12:34

Hvis du skal hente mails fra terminalen er det jo vigtigt at de tilbyder adgang via en server til din pop3 konto

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 10-09-04 12:41

ja nemli ja

Godkendelse af svar
Fra : yesboss

Dato : 10-09-04 12:41

Tak for svaret Better_Performance.