/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad i alverden???
Fra : frieda
Vist : 435 gange
10 point
Dato : 09-09-04 17:26

Hej alle
Har været indlagt på hospitalet tre dage (alt vel nu) og kom hjem til 69 e-mails fra KanDu!!!!!!!!
Kan man ik la jer alene et par dage
Hvad i alverden er der sket?
Er der én, der kan give mig et meget kort resumé(Jeg er stadig rekonvalecent )?

Tak

Frieda

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-04 17:33

JoDa. Velkommen tilbage. Briani syntes det var på tide at ryste lidt op i kandu-teamet. Det gjorde han at tæppebombe kandu.dk kategorien med enslydende spørgsmål om hvorfor kandu ikke virker ordentligt og hvvorfor de hverken svarer eller reagerer på breve, emails eller andet. Han ønskede at trække sig lidt tilbage for en tid og ønskede at tømme sin store behholdning af LEdige points. Man må sige at det har hjulpet. Vi har fået et godt svar fra kandu og nogen af os har også modtaget breve om emails fra dem. Se www.kaandu.dk/spg/48952

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 17:33

Det startede med dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48857
og så løb det bare løbsk.
Så kan du også læse dette, som stadig er åbent http://www.kandu.dk/dk/spg/48940

Det er ikke dine ledige point værd at købe dig til svarene fra spørgsmål stilllet d.d. i kategorien "kandu" og smalltalk"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-04 17:34

breve OG emails.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 17:35

Hej
Fortsat god bedring til dig, og nåe ja, der er jo kommet en forklaring på kaos, så det gider jeg ikke også.
mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 17:45

Uha ja, køb ikke noget smalltalk eller kandu-snak fra i dag. De koster og du får intet.

(men skægt var)

Stadig ubegribeligt at de lader det løbe så langt, inden de reagerer - de der kandu-no'en.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 17:46

..og god bedring, forståes....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 17:46

(og skægt var DET)

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 09-09-04 19:25

Ja, de er langsomme. Jeg sendte et spørgsmål for 14 dage siden, har endelig fået et positiv svar idag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 20:10

frieda

At du d.d. er kommet hjem til 69 e-mails fra kandu, må jo skyldes at der er nogle kategorier, du abonnerer på.
Du kan også have deltaget i spørgsmål, som der har været indlæg til.
Der har ikke de sidste tre dage været 69 nye spørgsmål i kategorien kandu eller smalltalk.
Abonnerer du på det hele?
Nu da du selv har gjort opmærksom på at du har været på hospitalet, så god bedring.

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 11-09-04 06:01

Tak for svaret arne.jakobsen.