/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Barnligt
Fra : eddie_skov
Vist : 1038 gange
81 point
Dato : 09-09-04 14:33

Hvis man har 28000 point så har har man intet liv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 14:35

Har du ikke flere point tilbage?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 14:35

du har sikkert rigeligt med point siden du gentager dig selv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:35

Har du kun 59 point tilbage så får du ikke meget svar

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 14:36

Har du ikke flere point tilbage?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-09-04 14:42

seriøst - se nu at komme videre, det er skideirriterende det her.... tager I slet ikke hensyn at andre brugere osse gerne vil være her....nu har jeres pointluderfis skubbet reelle spørgsmål ud af Seneste 25 ... bare fordi I skal demonstrere.... synd for dem der har smidt point på den her måde, det er der andre der er blevet smidt ud for at gøre !! Remember....

Og Brian ... denne her gang har du altså opført dig som en "sissy" - det giver jeg Kandu ret i !!!

Først annoncerer du på bedste vis - indigneret som en skoletøs, at du drosler ned fra nu af - yeah right - det kan jeg se!!!
Du kan ikke være bekendt som gammel Kandubruger at lave så meget ballade.

Det er bare min mening !!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-04 15:07

Fnollerpige
jeg syntes nu at det rent generelt er på tide at kandu selv deltager lidt mere synligt
det ses jo også gang på gang at folk venter på et svar fra kandu.
Så egentligt er det jo ikke Briani's skyld at dette har fyldt så meget.
men jeg må give dig helt ret i at det fylder alt for meget.
Men nu er der da et sted at henvise til, når fremtidige brugere stiller ligende kandu-relaterede spørgsmål.
Mange andre ligende steder har da også, en sidste nyt ramme.
og/eller en synlig admin. der vejleder og guider.

Solen skinner så jeg vil ud og nyde den.
Hav en god dag.
Natmaden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 15:12

For en gang skyld et spørgsmål der er placeret under den rette katagori

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 09-09-04 16:02

hej eddie_skov... er sq enig med dig, det er altid folk som ans, molokyle, tedd, dova og arne.jakobsen der svarer på spørgsmålene. for fanden, har i ikke et job i skal passe? eller bor i på kandu? er i det føromtalte team bag kandu, detforklarer hvorfor det er så sløvt. det er fordi i svarer på spørgsmål, istedet for at få kandu til at køre ordentligt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 16:11

Til fnollerpigen

Hvad mener du med
” Du kan ikke være bekendt som gammel Kandubruger at lave så meget ballade.” ??

Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 16:53

Misundelse er en grim ting xyzzygy

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 81 point
Dato : 09-09-04 17:02

Brian - det ved du godt.

Enig ... Kandu håndterer ikke altid tingene særligt godt.

Men fordi andre holder ophørsudsalg, teatralske farvel-scener, m.m behøver du jo ikke gøre det, vel.

Dit argument om, at du ligeså godt kunne dele point ud var mest fordi du ville have opmærksomheden rettet mod din utilfredshed (havde du reelt ønsket at stoppe herinde - var du såmænd bare gledet ud ligesom strarup og andre brugere har gjort med tiden - ingen ballade, ingen dramatik - ingen delen point ud)...havde du tænkt dig at dele samtlige dine 28000 point ud da ?? Nej vel... altså du ønskede bare opmærksomheden. Men kunne du ikke bare have lavet nogle indlæg om det, eller osse bare ladet tingene være.....

Hvorfor Kandu nakker dine point og så giver dig dem tilbage igen - det ved de kun selv. Men noget indikerer at de osse synes som jeg - det var overraskende opførsel fra din side.

Og med "som gammel Kandubruger" mener jeg: du har selv sammen med mange af os andre herinde talt for at man ikke skulle ødelægge og underminere sitet med ophørsudsalg, pointbytteri...osv osv.
De point kunne bare være blevet til du var kommet tilbage.

NO HARD FEELINGS....Brian

Karina

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 17:29

zyzzygy
Er du misundelig.
Det er nok ikke fordi vi ligefrem bor på Kandu at vi svarer på mange spørgsmål.
Og jeg ville personligt bede mig fri for at skulle bøvle med sådan et Forum som det her.
Næ du, det kaldes BRAIN og erfaring, min ven, og hvad folk ellers har at foretage sig, end at svare på spørgsmål, er vel deres egen sag.
Jeg for mit vedkommende, laver da masser af andre ting, men går da jævnligt ind og kigger om der er noget nyt.
Men derfor sidder jeg her nu ikke særlig længe sammenlagt, i løbet af en dag.
mvh dova

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 18:45

Hejsa kære søde lille Karina.

Den der opmærksomhed som jeg ønskede,var ikke fra brugerne,men fra Teamet bag kandu.
Og det må sige,at det lykkes for mig.
Som du kan læse rundt omkring i de mange spørgsmål,kan du læse at brugerne nu er begyndt at få svar på de gamle mails som de har sendt til kandu,og det er da godt

En anden ting har jeg lært,man SKAL ikke komme med kritik af Kandu,for så sletter de ens spørgsmål,og snupper ens ledige point.
Selv om de skriver her
http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

” Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.”

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 09-09-04 19:30

Ser frem du du drosler ned brian !!!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-09-04 21:19

Håber "lille søde Karina" er oprigtigt og ikke sarkastisk ment Brian *GG

Tja, selvfølgelig får man deres opmærksomhed - på den ene eller anden måde.

Men hvad var det du ville opnå - du kom jo bare og sagde "midlertidigt farvel og på gensyn" - afleverede lidt point, og så var den potte ude.... men nøøøh idag startede der noget nær en krig herinde.

Set over en bred kam (læs:bred) har Kandu såmænd behandlet dig fair gennem tiderne - det er jo ikke kun dig de ikke svarer.... min oplevelse er, at de er sommetider meget længe om, at svare - men er henvendelsen saglig får man osse svar. Min eneste kritik af Kandu er, ikke at de ikke svarer, men at de er p....længe om det....
Ellers tilslutter jeg mig molo der skriver et eller andet sted "at det altså måske ikke er så nemt for Kandu at trumfe ændringerne igennem". Lad os nu vente og se..... giv dem chancen.

Peace out *SS

Ses i en anden tråd et andet sted ... Ha' det pænt Brian indtil der.

Karina

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-09-04 00:24

hej xyzzygy,
naturligvis vil det ofte være en af dem, der svarer, hvis du spørger i én af de kattegorier, der interesserer dem. De gider nemlig sætte sig ind i tingene, i stedet for at sende noget overfladisk sludder. Skulle man ikke have noget liv, bare fordi man bruger 20min. - 1/2time her om dagen?
H-J

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 12-09-04 19:29

Tak for svaret Fnollerpige.