/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Barnligt
Fra : the_expert
Vist : 490 gange
377 point
Dato : 09-09-04 14:21

Hold kæft er det voksne mennesker der opfører sig på den latterlige barnagtige måde ????

Så forstår man godt hvorfor der er så megen ufred på jorden.

Få jer dog et liv.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 14:22

det er ikke sundt at være så alvorlig ............

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 14:29

Hej skvadderhoved
Synes da også nok, at du selv er med på lidt "barnepjat" en gang imellem

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 387 point
Dato : 09-09-04 14:33

hmm hvad er spørgsmålet som er 377 point værd

Godkendelse af svar
Fra : the_expert

Dato : 09-09-04 14:38

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 14:40

Barnligt ja! Og en hån mod seriøse brugere! Det er dog temmeligt tankevækkende at det eneste der åbenbart kan få Kandu til at reagere er barnlig udsalg/pointbytning! Jeg har f.eks spurgt dem pænt et par gange om hvor min præmie bliver af, men det svarer de ikke på! Nå håber det er overstået, og folk nyder deres foræringspoint!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-04 15:48

la-la-la

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-09-04 16:15

gugugaga