/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Sælges
Fra : aliceole
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 10-07-02 18:02

Mercury 9,8 HK.ældre model med kort ben ny svømmer,impeller,nåleventil,tændrør,gearolie skiftet i foråret kører godt. Sælges grundet købt af større motor.

Pris. ca.3500 kr. tlf.26252683 efter kl.15:00
Hilsen. Ole Thomsen. Horsens.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-07-02 20:19

hmmm, der står Fritidssejlads Spørgsmål, ikke Fritidssejlads Salgsannonce

klik her hvis du vil sælge et eller andet : http://www.dba.dk

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-07-02 11:43

Dette er IKKE et forum for køb og salg.

BRUG din udbyders nyhedsgruppe, eller Den blå avis Kandu er for spørgsmål og tip, og det fremgår da vist også tydeligt.

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 11-07-02 19:45

Har fattet det venner i behøver ikke skrive det samme alle til mig.

Vh. Ole

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-02 20:25

så ska du lukke spørgsmålet ved at trykke "accepter som svar" i højre side

Godkendelse af svar
Fra : aliceole

Dato : 11-07-02 22:49

Tak for svaret e.p..