/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Slut finale
Fra : 7337
Vist : 553 gange
117 point
Dato : 09-09-04 11:57

Er det også slut for kandu?

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 127 point
Dato : 09-09-04 12:03

Jeg tror i hvert fald ikke det her kandutte

Godkendelse af svar
Fra : 7337

Dato : 09-09-04 12:05

Tak for svaret hansen9.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 09-09-04 12:07

Hvorfor skulle det være det.
Fatter ikke lige de mennesker der annoncer der afgang med flammeskrift, har set det på andre forums de bliver squ hængende alligevel Men ok de får så lige deres tråd in hall of fame.
Er man træt af at her så lader man bare være med at komme her, ret meget længere er den vel ikke, det er andet er hyklerisk og kun for at få opmærkosmhed.
Husk på at siten her er en GRATIS side og det er aldeles frivilligt at kigge forbi, ingen tvang eller noget.
Så tør nu jeres små øjne og spis en kiks eller skriv en bog om jeres problemer.

the_expert

also knowns as eddie_skov skvadderhovedet med lig i lasten