/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hvorfor ikke lave en gruppe der hedder
Fra : Melander
Vist : 469 gange
1 point
Dato : 10-07-02 15:45

Hej alle

Jeg kan se at der er ved at starte en debat omkring opskrifter, selvfølgelig hører de til under madlavning, men ikke under tips. kunne man ikke fra kandu´s side, lave en overgruppe der bare hedder MAD, og så nogle undergrupper f.eks. Opskrifter, slankemad osv...

bare en idé, eller hvad synes i andre herinde???

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-07-02 16:04

Tja - det kunne man nu eventuelt; men så vil samtlige emner da vokse eksplosivt, så man bør overveje mange gange før man udvider.

Endvidere findes der jo på nettet flere sider, der specielt behandler spørgsmål vedrørende mad og opskrifter.

Vær lige opmærksom på, at der er oprettet en speciel gruppe til denne her slags spørgsmål, som læses af Kandu.

Se venligst: http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-07-02 16:17

Jeg kom med to opskrifter, hvoraf den ene var et TIP om hvordan man kunne lave mad på 3 min.
Den anden var et TIP om hvordan man kunne forkæle din kæreste.
Jeg vil på ingen måde overøse siden her med opskrifter.

Mvh.
Spirillen

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 1 point
Dato : 10-07-02 17:03

hej
jeg støtter helt klart Melander i hans synspunkter

mvh mcloud

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 13-07-02 18:20

Hejza

Jeg synes klart der skulle være en kategori KUN til opskrifter. Vi skal jo kunne dele ud af de gode retter vi kan =)

/Dorte

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 14-07-02 00:18

Tak for svaret mcloud.
         og for ligsom at få afsluttet dette ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 09:22

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZU349.5788$G3.786746@news010.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Jeg kan se at der er ved at starte en debat omkring opskrifter,
> selvfølgelig hører de til under madlavning, men ikke under tips. kunne
> man ikke fra kandu´s side, lave en overgruppe der bare hedder MAD, og så
> nogle undergrupper f.eks. Opskrifter, slankemad osv...
>
> bare en idé, eller hvad synes i andre herinde???

Jeg kan ikke rigtig se behovet for flere nyhedsgrupper om mad.
dk.kultur.mad+drikke er netop så varieret og mængden af posts netop så stor,
at det er en af de få nyhedsgrupper jeg med glæde besøger dagligt.

MVH

Peter