/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er Briani ???
Fra : bentjuul
Vist : 447 gange
500 point
Dato : 09-09-04 10:47

Brians spørgsmål er blevet fjernet - er Brian også fjernet ?????

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:59

Maybe - sørgeligt hvis det er sandt.

Kandu-teamet trækker sitet i sølet, hvis det er korrekt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:00

Godt spørgsmål. Det er vel kun Brian der kan svare på det.

ellebye

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-09-04 11:00

Det tangerer til provokation fra Kandu's side!!
Menh vad pokker skal man stille op?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:01

Så er vi da et par stykker "der i nær fremtid kommer for retten".

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:01

Ja, for Brian har ikke overtrådt reglerne - bare stillet det samme spørgsmål - med det spinkle håb at få et svar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:04

I hvert fald er alle hans "udsalgsspg." slettet.
Det er FOR groft.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:10

Åbenbart vil kandu.dk af med os brugere - fremfor at besvare vores spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:13

Næppe... brianio giver dog udtryk for briani vil drosle ned.

Briani's navn optræder stadig i statistikken og det ville det ikke gøre, hvis han er blevet hældt ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 11:19
Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 11:21

> ellebye

Det er kun det seneste spørgsmål fra briani, der er slettet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:22

Hvis du har ret i det MOLOKYLE - så ville Brian vel have givet os et svar på hvorfor hans spøgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48892 er blevet fjernet. Det var skrevet kl. ca. 8.15 idag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 11:27

Jeg var en af de brugere, der fik point af briani i går. Jeg har lige skrevet til briani i spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/48858

Håber på at han svarer.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:51

ans, prøv at gå ind under Brians statistik, og jeg personligt kan ikke se et eneste af udsalgsspørgsmålene.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 11:54

Det er jo ikke sikkert briani er 'på' mere idag

Alle har vel lov at tage en pause. Jeg har f.eks lige fået besøg af Frk. Uro, så jeg tager også lige 'fri' et par timer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 11:59

ellebye > Hvordan ser du den statistik ? Jeg kan ikke finde den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 12:05

>ellebye

Søg på "kandu" og du kan se alle spørgsmål med undtagelse af det sidste.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 12:13

Brian er på igen http://www.kandu.dk/dk/spg/48912 så MOlO fik ret at han ikke lige var på så point går til ham.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 12:14

Tak for svaret molokyle.