/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Må man cencurere
Fra : ellebye
Vist : 594 gange
500 point
Dato : 09-09-04 10:32

Hvad siger du, og specielt Kandu. ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 10:34

Næ, jeg har altid været modstander. Selvfølgelig kan man forstå en smule når der tales om injurierende indlæg. Men når Rasmus får en lussing og lidt kritik, ja så må han æde det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 10:43

Visse ting må censureres.
Ting af racistisk eller injurierende karakter, og ligeledes ting der kan virke anstødeligt på den almene moral.
Og Er det ikke dig ellebye, der engang linkede til en side hvor Kandu oplyste en masse om deres regler, og hvad der evt. ville holdes rettighed til at fjerne. Måske husker jeg forkert, så det var en anden.
Men jeg tror det var i et spørgsmål hvor "konkurrenten" Zonker blev "vendt" for ikke så længe siden.
Men grundreglen er jo, at der er ytringsfrihed her i landet selvfølgelig med visse forbehold som dem jeg nævnte tidligere.
mvh dova

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 10:48

Jeg har refereret til kandus regler, men lige det du nævne, dova, kan jeg ikke nikke genkendende til. Det må være en anden.

Det er snart en rum tid siden jeg har lagt/- og stillet spg. her i sitet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 10:49

Der skulle selvfølgelig stå "lagt svar".

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 09-09-04 10:53

Hej ellebye
Jeg tog fejl, det var ikke dig men briani
og linkene er her
www.kandu.dk/dk/tip/2985

www.kandu.dk/dk/beting.asp

dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:03

Jeg mener kandu.dk både må og er i deres gode ret til at censurere/slette, hvad de nu finder rigtigt. Jeg er dog som så mange andre utilfreds med deres manglende evne til at kommunikere med deres brugere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:07

Selvfølgelig molokyle, men det er ikke særlig smart fra kandus side at søge konfrontation, i stedet for dialog. Hvornår har kandu sidst lagt en besvarelse i et kandu-spørgsmål. ??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 11:08

Er det nogensinde sket?

De har lagt en besked i tips, har jeg engang set!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-04 11:44

3773 -> Nu gider jeg ikke fise alle kandu.dk tråde igennem for at retfærdiggøre min påstand, men de er ind imellem kommet med nogle udtalelser i kategorien Kandu.dk. Ligeledes gjorde de for ca. 6 mdr. os opmærksomme på de havde fået ny server.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-09-04 12:13

Der er muligvis sket drastiske ændringer i firmaets struktur.
Senest da det hele var brudt ned tjekkede jeg www.estreet.dk som også er registreret af samme indehaver, den var også nede, men når man prøver den nu bliver man dirigeret videre til http://ds1.enavn.org/ og klikker man på logoet på siden bliver man dirigeret videre til http://www.efon.dk/ som står under en helt anden ejer.
Lidt mystisk, ikk'?

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 12:27

Tak for svaret dova.