/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer Med Firefox
Fra : Surf
Vist : 477 gange
20 point
Dato : 08-09-04 20:24

jeg har hente den og fået den instaleret. for at prøve den ad

nu skal i høre. jeg hente den og installeret den første gang. men det tog lang tid med at hente det fra IE og til MF så jeg stoppe det og uninstalleret det

derefter sletter jeg alt internet histoier og coockies (hedder det vist nok. også installeret jeg igen MF men nu transporter den ikke alt det der over til MF fra IE altså password og det

jeg har den satdigvæk på min com men så længe den ikke har transporter alt det der over til MF bruger jeg IE end til vider

en anden tibg er at når den skal henter en side fra de ligemeget hvordan sige den at siden ikke er der. men alligevel har jeg siden

hvad er der galt og hvorfor sige den det. og hvordan fået jeg transporter password og alt det andet til MF fra IS af

hvis jeg prøvet at inporter så fået jeg det her

http://www.boker.dk/mf2.jpg

og hvis jeg åben en side fra foretrukne. så fået jeg den her

http://www.boker.dk/mf1.jpg

så help me please ik

prøv at høre her folkens efter at jeg har haft den på min maskine og slettet den med uninstall eller sådan noget

kan jeg ikke få mine links til at virke altså de links jeg fået med e-mail. altså en email med et links. der sker bare ikke noget der. og det er fordi jeg har haft MF på min maskine

hvordan fjerner man fuldstændig IE var

kan i også hjælp mig med det var

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-09-04 23:42

okay i er forviret ik. IE = Internet Explorer og MF = Mozilla Firefox

men skynd jer at svare JEG HAR BRUG FORV DEN HJÆLP DER

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 09-09-04 15:53

Du kan evt. tjekke for spyware!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-09-04 11:18

hvad har det med spyware at gøre var. det her drejes sig om Internet Explorer og Mozilla Firefox så kom lige igen du hmmmf :@

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-09-04 11:19

hmmf :-@

Kommentar
Fra : jakobkramer

Dato : 24-09-04 17:34

Måske er din computer blevet forvirret, hvis du har afbrudt firefox midt i installationsprocessen. Det kan måske forklare, at computeren siger, den ikke kan finde websteder.

Har du prøvet at geninstallere Firefox og herefter afinstallere den igen? Dette kan evt. rydde op i forskellige "programstumper" som er efterladt af den afbrudte installation. Hvis du herefter igen installerer Firefox, kan det være, det virker.

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, om links fungerer i Internet Explorer, men ikke i Firefox?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 20:05

Jeg tror han mener at når man installere firefox så spørger firefox om den skal importere bookmark fra IE eller hvad man nu kører med, og hvis han nu har mange, kunne det jo godt ske at det tager en rum tid, men ligefrem så lang tid at man sidder og bliver utålmodig har jeg aldrig hørt om. fungere dine bookmarks stadig i IE, for så er alt jo godt, så tror jeg bare du skal fjerne den gamle firefox installation, og sørge for at der ikke ligger mere tilbage af den i din program folder, og så lade den køre igennem istedet for at stoppe den midt i det hele (med mindre programmet i svarer self.)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-09-04 20:09

eller også har jeg totalt misforstået situatioenen ;)

Kommentar
Fra : jakobkramer

Dato : 13-12-04 18:39

Der er siden sidst kommet nye versioner af Firefox. Du kan evt. prøve at installere den nyeste.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål