/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BrianI har forladt Kandu & Os
Fra : arne.jakobsen
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 08-09-04 19:36

Brian har taget konsekvensen af Kandu's langsommelighed og manglende vilje til at kommunikere med vi brugere. Det har han vist i flere tråde i aften. Han har desværre valgt at lukke dem alle, og dermed lukket lidt ned for debatten. Derfor denne tråd. Kom med jeres meninger. Fuck poængerne, de bliver tildelt efter LOVE-princippet: Den der fedter mest for mig elsker jeg højest!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-09-04 19:41

Briani forlader ikke Kandu, han skal bare køre et lille trip hvor han smider point ud til højre og venstre. I den relativt korte tid jeg har været med på Kandu har jeg oplevet det adskillige gange og der er næsten altid nogen der bliver frustreret over at se så mange point blive kastet i grams, at de enten begynder at give sig selv point eller deler ud til dem de kender.
De point skaber ikke andet end ballade.
Det var så min mening og intet nyt i det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-04 19:42

Ja fedte for dig vil jeg nu ikke arne Goodbye Point
Men helt rigtigt, nogen gange er Kandu drønirriterende.
Med hensyn til dobbeltprofilerne, synes jeg det er usagligt at nogen behøver den slags for at lukke L... ud som de alligevel ikke tør lægge navn til.
dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-09-04 19:47

Det er Brians beslutning, så lad ham om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 19:49

Jeg har indtil nu ikke sagt noget om dobbeltprofiler, simpelthen fordi så mange andre har gjort det så glimragende! Jeg kan kun tilslutte mig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-09-04 20:04

Lige en lille rettelse til din overskrift Arne

Jeg har ikke forladt kandu.

Her er lidt hvad jeg skrev i mit spørgsmål.

"Jeg stopper ikke herinde-men drosler gevaldigt ned."

Forsat god aften til alle derude

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 20:09

OK Brian, så har BjarneD altså ret i sin: 19:41 ? Eller HWA?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 20:11

Er det nødvendigt at fedte for skide 'fedtede' 50 point?!
Nope, det gider jeg ikke
Afskaf det skidt - så er der det mindre at blive uenige om!

Og det med at blive ved at brokke sig over det samme og det samme (point, dobbeltprofiler og kanduteamet), er faktisk heller ikke så interessant.

Er der ikke noget saftigt sladder, som vi i stedet ikke skal have vendt?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 20:12

Altså Arne,hvis du tror jeg gider fedte for lusede 50point ha ha ha ha .
dova,hvordan tror du det går med rødbederne (rødbeden).
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 20:12

Det kan vi måske sladre om - hvad vil det sige, at 'køre et lille trip'?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 20:14

Er det ikke noget med rusmidler?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 20:16

Ja for fanden da,Creamy,vi skal have nogen afsløringer,nogen rygter,hvem er dum,
hvem er grim.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 20:27

OK så, hvis I ikke vil Fedte, skal der squ noget godt sladder til!
keldd -> Jeg HAR fortalt hvem der er DUM, Ikå DummTedd og Dova?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-04 20:28

[hør] Keldd for hulen. Du har igen lavet din profil om.
Nu er du oppe på seks flotte piger fortæl hvem de er -
så runder vi de grimme bagefter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-04 20:44

Næh,jeg siger det ikke,
jeg er ude på at starte nogen rygter.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 08-09-04 20:47

Jeg har til gengæld fået nok for idag
TAG jer sammen kandu.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-09-04 20:50

Hvis i vil snakke om, hvem der er mest dum, så løber min eks-nabokone med prisen. Hun havde en piratkopi af Windows XP, og kunne ikke opdatere enkelte sikkerhedsfiler. Så mailer tumpen til Microsoft og spørger, hvorfor hun ikke kunne opdatere sin piratkopi!!!!! Og påstår, at hun har fået den af os. Desværre for hende har vi lovlige XP'ere. (der fik vi i hvert fald i en fart. Vi havde nemlig fået vores af hende). Da vi spurgte hende, hvordan det var gået, svarede hun, at Microsoft havde sendt hende en mail med et link, hvor hun kunne opdatere sikkerhedsfilerne!!!!!! Hvor dum kan man være??? Ja, jeg spør' bare.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-09-04 20:53

Mens vi er ved at brokke os, hvad er det så for noget fis, der er flere der skriver om servicepack2?? Vi installerede den på dansk i går, og alle programmer kører perfekt. Den har oven i købet gjort noget ved min post, så den åbner med det samme. Det tog den over et minut at åbne før.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 20:53

Tak for svaret creamygirl. Du siger det hele: Du har fået nok, Du gaber og du siger TAG jer sammen kandu.

Arne J

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-04 21:02

Kort debat!!!!!!!!!!, meeeen der var jo ingen fedter... til stede

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-04 21:43

ans -> I kan da bare forsætte debatten! Jeg syntes blot der var for få deltagere. Få havde noget at fyre af, der havde med tråden at gøre! Der kom LIDT sjov, men det døde også hurtigt ud. Hvis nogen har lyst til en alm. Hyggetråd, kan I jo oprette én, det koster KUN 1 point.
I øvrigt Ælsker jeg Fedtemadder.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-09-04 01:49

Hmm - jeg kopierer lige mit indlæg ind fra http://www.kandu.dk/dk/spg/48878

[citat]
Hmm - hej Brian m.fl.!

Jeg er 100% enig med dig - det er synd og skam - at Kandu ikke er er blevet bedre; men måske er det det, som Kandu ønsker.

De gamle brugere holder sig jo i baggrunden og nye friske kræfter dukker op! Men alle dem der har fået nok - kigger jo ind alligevel - og det tæller jo med i besøgstallene!

Fra en der har droslet kraftigt ned; men som jeg tidligere har gjort opmærksom på, synes jeg det er tarveligt over for de brugere, der stadig prøver at hjælpe, bare sådan at smide om sig med point - jeg har lige brugt 30 af mine over 20.000 ledige point, for at læse om der var noget nyt.

Men desværre - alt er ved det gamle

Mvh
Bjarne

[/code]

Så Brian m.fl. lad være med denne point-sabotering!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 09:57

Bjarne,jeg kan sådan set godt give dig ret i din omtale af såkaldt point-sabotering.
Det ligger lidt tungere med dine profiler.
Indtil videre,synes jeg du har 3:BjarneD- Bjarne_H og Debilios.Jeg ser da ellers dig som een af de rigtige
Kandu`er,men 3 profiler (altså hvis jeg har ret),det trækker fra,men jeg kan godt lide dig alligevel.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-09-04 10:32

Hmm Keldd!

Hva mener du? - vil du ikke lige underbygge og give eksempler!

Jeg har kun en profil "DENNE"

BjarneD og Debilios har jeg ikke noget at gøre med!!!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 12:46

Bjarne_H:
Jeg har været rundt og kigge lidt,og må op med en uforbeholden undskyldning. .
Det ser ud til at jeg fik rodet rundt i begreberne . Så godt ord igen Bjarne_H.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-09-04 01:28

> Keld !

OK - jeg bærer ikke ret meget nag

Mvh
Bjarne