/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor
Fra : Skovgren
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 08-09-04 17:52

Er der nogle der kender et sted hvor man kan få sangtimer billigt... ?
eller hvor man kan vise hva man kan, ang sang og musik ??? Har hørt jeg synger godt, men når jeg skal vise det er jeg nervøs, hva kan jeg gøre ved det???

PLZ hjælp mig vil gerne vider med min musik...

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-09-04 17:57

Meld dig som "kanin" hos en konservatorie studerende. Hvis de kan bruge dig betyder det at du kan noget med din sang... Og så underviser de sikker osse en smule i sang. Og teori. Og teknik...

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 08-09-04 21:49

Kanin idéen er ikke så dårlig......at du kan noget med din sang hvis de kan bruge dig er så desværre helt forkert.....
Jo dårligere du er jo bedre.......De konservatorie studerende skal jo lære at undervise (det er et musik PÆDAGOG studium) så jo værre forfatning din stemme er i jo mere kan de lære af det!!!!!! Men undervisningen foregår under supervision af deres pædagogik lærer og derfor er du sikret at de ikke lærer dig noget forkert da læreren så vil gribe ind med det samme.....men hav i baghovedet at det ikke er dig men den konservatorie studerende der får undervisning!!!!!
Vh fluffy (kons. uddannet trompetist)