/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sonyericsson T66 problemer?
Fra : djhingapus
Vist : 319 gange
20 point
Dato : 10-07-02 12:23

Jeg har undret mig lidt over batteritiden på t66 fra Sonyericsson jeg syntes ikke den holder hvad den lover når jeg bruger telefonen jævnligt holder den ikke meget mere end en dag eller halvanden. Når den ligge om natten bruger den meget mere standby tid end den egentlig ligger standby!! Er der nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål??

Der er også lige en anden ting når jeg taler i telefonen har den en tendens til at blive temlig varm er der nogle der har oplevet det med t66 eller andre telefoner??

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 30 point
Dato : 10-07-02 12:37

Hvis der er garanti på den, skal du henvende dig i den butik hvor den er købt, for standby skal passe, og en mobiltelefon må ikke blive varm, så er der noget i vejen med den.
Hvis der ikke er garanti på, kan du henvende dig i en af Teleservice butikkerne, og høre hvad det koster at få den lavet, men t66 er en meget ny model, så der burde være garanti på endnu.