/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
angorakanin
Fra : birjens
Vist : 1084 gange
40 point
Dato : 07-09-04 14:18

er der nogen der har hvide angorakaniner til salg- helst meget uldrige

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 07-09-04 14:19
Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-04 14:42

Du kan også prøve Dyrenettet.dk

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 12-09-04 15:11

www.netkaniner.dk kan du stille ????? skriv hvor i landet du bor...
der er også adr. www.dyretid.dk
der kan du søge på kaniner og finde deres hjemmesider med billeder af salgsdyr....

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 13-09-04 16:37

Har lige checket mine tidligere link.....der er ingen der opdrætter angora., men løbehoveder og teddyer....men så må du prøve at kontakt den lokale kaninavlerforening i det amt. hvor du bor...de kan HELT sikkert hjælpe dig!!!