/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernelse af Mysearchnow.com
Fra : Jonn87
Vist : 427 gange
80 point
Dato : 07-09-04 14:13

hvordan fjerner jeg de der skide irriterende Mysearchnow.com?

se billed!:
http://rll.dk/jonn/skrivebord.bmp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-04 14:31

Jeg tror da bare du går ind i Kontrolpanelet, vælger Tilføj/Fjern programmer, og så fjerner det program der hedder noget med MySearchNow. Det er da sikkert noget du selv har bedt om at få installeret?

Du skal så nok lige genstarte PC'en bagefter.

Kommentar
Fra : combit

Dato : 07-09-04 14:43

Hej, det er lidt indviklet, men prøv og fjerne dem med en spyware remover, Fks: SpywareBlaster 3.2, eller adaware eller spybot search & destroy. Derfindes snart så mange at det bliver forvirrende, men et af dem burde kunne fjerne
din adaware.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-09-04 22:13

prøv det her:
http://www.trojanhunter.com/products/TrojanHunter.exe
men ellers kender jeg en der har den somme,så jeg tror du skal følge den her vejledning...
http://arlet.dk/spybothjt.htm
mådke kommer arlet forbi,ellers opret spørsmålet uner sikkerhed her på kandu.og følg den vejledning der findes i sidste link.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-09-04 22:13

prøv det her:
http://www.trojanhunter.com/products/TrojanHunter.exe
men ellers kender jeg en der har den somme,så jeg tror du skal følge den her vejledning...
http://arlet.dk/spybothjt.htm
mådke kommer arlet forbi,ellers opret spørsmålet uner sikkerhed her på kandu.og følg den vejledning der findes i sidste link.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-04 22:25

Jonn87 -> Fortæl lige om det ER SpyWare, eller om det er noget du selv har installeret. Som du kan se af de kommentarer du har fået til nu, er der jo temmelig stor forskel på hvad man gør!
At dømme udfra dit bmp-billede, ligner det ikke SpyWare. Det ser mest ud som om du har accepteret at få indlæst et system.? Men svar, så kan vi alle bedre hjælpe dig!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-04 22:30

combit -> Hvad er det lige der får dig til at tro at der er tale om AdWare? Jeg spørger ikke for at være spydig, blot for evt. at lære noget.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-09-04 22:43

arne.jakobsen >>
Den ligger ikke under Tilføj/Fjern, og jeg har ik' selv installeret den...

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-09-04 22:46

combit >>
Nu har jeg prøvet med følgende programmer "up-to-date"
Ad-Aware
SpyBot
Spyware Blaster
Trojan Hunter

og ingen af dem kunne fjerne dem!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-09-04 08:06
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-09-04 08:12
Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 80 point
Dato : 09-09-04 18:36

Hej!!

Er det fordi du har installeret msn plus!

Fordi så skal du afinstallere msn plus!

Mysearchnow burde så blive fjernet!

Derefter installere du msn plus igen BARE UDEN SPONSOR PROGRAMMET!

Det har jeg gjort!

og det hjalp!

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 10-09-04 00:06

Tak for svaret er_du_klog.
systes lige du fortjente 40 points ekstra ...

MANGE MANGE tak for hjælpen!!!!!!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 10-09-04 09:41

Det er rart at kunne hjælpe!

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 12-09-04 15:18

er_du_klog >>
hvor kan jeg få fat i msn plus uden sponsor programmer?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 12-09-04 18:13

Du henter den nye danske version: http://www.msgplus.net/global.php?lang=da

Så under installationen ( vist nok i starten ) så spørg den med eller uden sponsor program og det fravælger du så!

Så burde det være klaret!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 19:34

Kan du finde ud af det!

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 14-09-04 19:48

Jeps det kan du tro ... tak tak

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-09-04 19:58

ok

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 15-09-04 08:13

Det vil jeg prøve osse... jeg er ved at blive vanvitigt af det der MySearchNow

Kommentar
Fra : jollerik

Dato : 20-09-04 23:55

jeg har brugt flere dage på nettet med søgning, for at fjerne den forbandede "mysearchnow" og har fundet adskillige scannere og komplicerede råd på både dansk og engelsk hvis det er sa enkelt som "er_du_klog" skriver
sir jeg menge tak for rådet
_