/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd efter geninstallering!
Fra : wezzler
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 07-09-04 10:11

Hey!

Efter geninstallering kommer der kun et lille bib ved nogle situationer! B.la. når jeg vil se trailere kan jeg ikke få nogen lyd ud af pc'en - det samme gælder ved spil. Jeg har prøvet at søge efter "lyd" i start-menuen - den finder da også reguleringen, men når der klikkes derpå, står der at den ikke er tilgængelig...

Er "lydprogrammet" blevet slettet og derefter ikke geninstalleret?? Hvilken program ligger sådan en fil - er det ik' en del af xp?

Jeg håber i kan hjæpe...

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 60 point
Dato : 07-09-04 10:15

der er nok en lydkortdriver på den CD der fulgte med dit bundkort. det er der ved min.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-04 10:27

Det er nok som xyzzygy skriver, men prøv at gå ned i Start og højreklik på denne computer og vælg egenskaber. Her vælger du fanebladet Hardware og vælg så Enhedshåndtering. Det står ca. midt på siden til højre.
Så kan du se om driverne dit lydkort er installeret. Er de ikke så installer dem fra den cd'er du har til lyd.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 07-09-04 19:09

Tak for svaret xyzzygy.

Troede lyden kom automatisk med, men den skulle man åbenbart installisere igen