/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
dumt eller hva!!!!
Fra : tiemaster
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 06-09-04 09:08

jeg har en pgo. dr.big den er fra 2002 og i god stand den kører ca 90... nu er der så en er gerne vil bytte med en CPI hussar 2003 der er helt lovlig, er det et dumt bytte syntes jeg har hørt så meget dårligt om CPI. ps har overhovedet ik noget imod at få en lovlig....

Kommentar
Fra : mcmikkelcjo

Dato : 06-09-04 09:26

Jeg vil mene at dr.big'en er en bedre scooter på mange om råder, og er mere værd, men Hussar'en er en ganske udmærket scooter til lovlig kørsel(men ikke når det skal gå stærkt frem!), så afhænging af standen på de to to scootere, kan det jo være en meget god handel, og klart det nemmeste hvis du blot ønsker en lovlig scooter.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 50 point
Dato : 06-09-04 11:22

Det er da fint at du vil have dig en lovlig model, men gør hellere din nuværende lovlig...DEN ER OG BLIVER DEN ANDEN OVERLEGEN!!!

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 07-09-04 11:02

Tak for svaret pallenoc. det vil jeg så gøre........