|
|
hej alimax
du skriver ikke hvor gammel din printer er
hvis den er under et år skal du ringe til lexmark der bytter din printer over med en anden
hilsen jensen1512
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 05-09-04 20:51 |
|
Ved ikke hvor gammel den er, da jeg har købt den på auktion.Men tak for oplysningen, jeg vil da tale med dem.
alimak
| |
|
vi har det samme problem, bare med en Lexmark X 1110, og den er under et år, den har virket, men da vi flyttede den ind i et andet lokale, lavede den dette nummer, og efter 2 dage har vi stadig ikke fået den igang endnu, Lexmark har endnu ikke svaret.
Vi har en X 83 på et andet kontor, den er netværksforbundet, er der nogen der ved hvordan jeg kan bruge den ???
Vi har prøvet at skifte UBS kabel og alverdens ting - intet virker, og den melder stadig ingen forbindelse til printeren. Så hjælp
Helle
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 20-09-04 18:36 |
|
Her er hvad jeg fik fra Lexmark:
- Tryk på Menu knappen 10 times indtil der står Maintenance på LCD display'et
- Tryk på Select
- Tryk på Pil knappen fire gange for at scrolle, indtil der står Self-Test
- Tryk på Select
- Test siden bliver udskrevet
Mit LCD display er blankt intet sker når jeg trykker.
alimak
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 03-10-04 19:24 |
|
Nu har jeg funnet ud af det. Det var USB porten på min pc der ikke fungerte. Så jeg gik ind i noget der heder enhedshåntering og valgte usb og høyre klikket, valgte egenskaber, og valgte reparer. Så nu virker det. Jeg giver poitene til "jensen1512," selv om hans tip ikke virkede, nogen skal have poitene.
alimak
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|