/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark X83
Fra : alimak
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 05-09-04 20:37

Jeg har en Lexmark X83 der siger at " kan ikke få kontakt med Computeren" Mener jeg har prøvet alt. Slået den af og på, tjekket ledninger, instalert program på nyt, prøvet med min andre computer. Intet nytter. Er der nogen der har nogle forslag. Tror ikke det lønner sig at sende den til reperation.
alimak

Kommentar
Fra : jensen1512

Dato : 05-09-04 20:48

hej alimax
du skriver ikke hvor gammel din printer er
hvis den er under et år skal du ringe til lexmark der bytter din printer over med en anden
hilsen jensen1512

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-09-04 20:51

Ved ikke hvor gammel den er, da jeg har købt den på auktion.Men tak for oplysningen, jeg vil da tale med dem.
alimak

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 20-09-04 16:33

vi har det samme problem, bare med en Lexmark X 1110, og den er under et år, den har virket, men da vi flyttede den ind i et andet lokale, lavede den dette nummer, og efter 2 dage har vi stadig ikke fået den igang endnu, Lexmark har endnu ikke svaret.
Vi har en X 83 på et andet kontor, den er netværksforbundet, er der nogen der ved hvordan jeg kan bruge den ???
Vi har prøvet at skifte UBS kabel og alverdens ting - intet virker, og den melder stadig ingen forbindelse til printeren. Så hjælp
Helle

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-09-04 18:36

Her er hvad jeg fik fra Lexmark:
- Tryk på Menu knappen 10 times indtil der står Maintenance på LCD display'et
- Tryk på Select
- Tryk på Pil knappen fire gange for at scrolle, indtil der står Self-Test
- Tryk på Select
- Test siden bliver udskrevet

Mit LCD display er blankt intet sker når jeg trykker.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-10-04 19:24

Nu har jeg funnet ud af det. Det var USB porten på min pc der ikke fungerte. Så jeg gik ind i noget der heder enhedshåntering og valgte usb og høyre klikket, valgte egenskaber, og valgte reparer. Så nu virker det. Jeg giver poitene til "jensen1512," selv om hans tip ikke virkede, nogen skal have poitene.
alimak