/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er kæreste gravid?
Fra : 30scooter
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 05-09-04 19:24

Skal lige vide noget. hvis man nu har været i seng med sin kæreste, var lidt fuld, brugte ik noget som helst :S
og man først kan komme til lægen 2 dage efter det er sket.
Kan lægen så give en noget så man ik er gravid?

Hurtig hjælp tak

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 19:28

man kan købe nogle fortrydelses piller på apoteket, men de skal tages inden 48 timer, men spørg lægen, der er jo gratis. ellers må man få en abort.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 19:28

Man kan hos lægen få noget der hedder en fortrydelsespille, men den skal helst tages så hurtigt som muligt, så afsted til lægen i en fart.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-04 19:33

72 timer er der at løbe på. Men helt sikker, jo før jo bedre.

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/noedpraeventionspillen.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 20:10

Man kan jo også hvis man føler hun er den eneste lade naturen gå sin gang,mange lykkelige mennesker har gjort det

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 05-09-04 20:30

Oki tak alle sammen. Men kan kun give Pointene til en af jer :(

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 05-09-04 20:32

Tak for svaret jakjoe. og tak til jer andre :)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 20:35

Held og lykke
mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 20:39

Kan nu godt lide måden hvorpå holniels anskuer 'problemet'