/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Denne Computer til cs ?
Fra : zikki
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 05-09-04 19:07

Hvordan vil denne computer klare at spille cs ?
Hvad vil min fps blive ?

AMD Athlon XP 2800+, 512 MB DDR ram, 160 GB harddisk 7200 omdr./min, 128 MB GeForce FX 5200 grafikkort m/ TV.Out, 16x DVD-ROM 48x CD-RW brænder (Combo), 6 kanals surround lyd ( onboard ), 10/100 LAN ( til netværk og ADSL), 6x USB 2.0, 2 x FireWire

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 110 point
Dato : 05-09-04 19:20

Jeg ved ikke hvad din fps bliver, men computeren er fin til cs.

Bruger selv en AMD 1700+, 256 MB DDR ram, 256 MB ATI RADEON 9200 ATLANTIS grafikkort. (men har før spillet med et 64 MB GeForce MX200 grafikkort, uden problemer)
Så din computer er fin til cs. (vil da gerne bytte din computer med min )
Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk
www.cs.dbuus.dk

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 19:21

prøv dog ad, den kan ihvertfald sagtens klare det, jeg vil skyde på en Fsp på mindst 100, såvidt jeg husker kan man få en fsp tæller frem ved at skrive fsp i consolen, men er somsagt ikke sikker, prøv at søge på CS console commands.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 19:23

denne kommando viser din fps cl_showfps X
Displays your current Frames Per Second.
Values for X are 1 or 0.

altså X = 1 eller 0 for on/off

Godkendelse af svar
Fra : zikki

Dato : 05-09-04 19:24

Tak for svaret dbl. hehe 5 stjerner :D

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 19:25

FUCK DET!!!! jeg gav sq svaret på fps'en svineri

vote kick zikki

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 19:36

ja idiot, de link dbl gir er jo nytteløse. IGNORANTER!!!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-09-04 19:40

xyzzygy, der var to spørgsmål.>>>
Citat
Hvordan vil denne computer klare at spille cs ?
Hvad vil min fps blive ?

Og vi svaret hver på ét.

Men han har næsten samme spørgsmål her http://www.kandu.dk/dk/spg/48693 så kan du jo prøve om du kan få lidt point der.

zikki det var så lidt, måske ser man dig på en server en dag.

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 05-09-04 21:03

Man giver sine point til den der kommer med de bedste svar, og du kan være sikker på at jeg aldrig gir dig et point, sådan som du taler til folk.!