/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kashmir – In The Sand på klaver
Fra : dannitheking
Vist : 3502 gange
100 point
Dato : 05-09-04 11:18

Halløjsa
Jeg vil gerne lære at spille Kashmir – In The Sand på klaver, hvordan kan jeg lære det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 11:22

Jeg går ud fra at du allerede KAN spille Klaver? Så skal du finde Noderne. Prøv at søge på Biblioteksdatabasen:

http://www.bibliotek.dk

Accepteret svar
Fra : upyoursmate

Modtaget 110 point
Dato : 05-09-04 11:24

Du lytter den selv af. Det er lærerigt og den eneste rigtige måde at gøre det på!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 11:42

Jeg har søgt lidt på Biblioteksdatabasen, kunne ikke finde noder med nok becifringer og Tabs. Fandt dog et Link hvor du kan høre nummeret, der er også Piano på:

http://www.kashmir.dk/disco.php?id=2&mid=23&PHPSESSID=c7efd328f0729775c67a261e2a9f2515

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 11:45

Undskkyld, stavefejl Jeg mente ikke "med nok" men "men nok".

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-09-04 12:56

hey dannitheking

Sæt dig ved klaveret med et musikanlæg, og begynd derefter at lytte den af. Det er slet ikke så svært, men det tar sin tid.

Go fornøjelse,
Mvh Niels

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 05-09-04 14:28

okay men er der ikke nogen der kender nogen som kan den?

Danni

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 16:16

Hvis du bruger mit Link, kan du jo høre den, der er også piano på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:40

Hej dannitheking. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 21:56

Danni for fanden. Hvis du har været superbruger på Kandu siden september 2003, kan du så ikke finde ud at lukke dette spørgsmål? Det at du er Rock-musiker betyder vel ikke at du er konstant stenet (Rocked)?

Godkendelse af svar
Fra : dannitheking

Dato : 13-12-04 16:00

Tak for svaret upyoursmate.