/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvad hedder klovnen????
Fra : kka123
Vist : 1828 gange
500 point
Dato : 05-09-04 11:09

Kendetegn: Han siger ikke et ord på scenen, han bliver viklet ind i mikrofonledningen, sine seler og tyggegummi.
Han simulerer, at papir klistrer til ham.
Han jonglerer med sin hat.
Når han forlader scenen går han ned i knæ, så han er en halv meter lavere når han går ud.
Hvad er det nu han hedder?

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 05-09-04 11:26

George Carl

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 05-09-04 11:32

hej igen - søg på hans navn i google. så kan du se forskellige biografier m.v.

mvh Iben

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 05-09-04 11:35

George Bush??

Kommentar
Fra : kka123

Dato : 05-09-04 11:40

Hej ibenboel,

Nej, jeg mener bestemt ikke det er ham jeg tænker på - det lyder ikke bekendt. Jeg kan heller ikke finde nogen billeder på Google af ham - har du et link med billede? så får du point'ene, hvis det er ham.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 05-09-04 11:42

Det er George Carl - jeg skal nok finde et billede af ham

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-09-04 12:01
Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 510 point
Dato : 05-09-04 12:04

Nix - det er George Carl - jeg har her kopieret en tekst fra google:

Scope > Anmeldelser
... I nogle vigtige biroller finder vi Freddie Davies og den gamle komiker George Carl
(det er ham, der altid bliver viklet ind i sit mikrofonstativ). ...
www.scope.dk/filmanmeldelser.php?movID=1013 - 20k - Cached - Lignende sider
[ Flere resultater fra www.scope.dk ]

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 12:06

ibenboel har fuldstændig ret .
Det er George Carl der er berømt for det nummer du spørger til.
Han har optrådt både i Cirkus og i TV-shows med nummeret.
Han er en ikke særlig høj mand med en lidt underlig hat på.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-09-04 12:18

Ok, du har ret i navnet, men hvor er billedet du lovede, er det på dine link, for jeg kunne kun se beskrivelser?

Godkendelse af svar
Fra : kka123

Dato : 05-09-04 12:19

Du havde ret, som du sagde. (Jeg fandt et billede på IMDB)
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-09-04 12:28

Enig, der er George Carl
i midten her: http://www.imdb.com/gallery/ss/0113133/1-1.jpg?path=pgallery&path_key=Carl,%20George
Ret svært at finde billeder af ham på nettet

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 05-09-04 17:49

Jeg har søgt og søgt men kunne ikke finde billedet. Fedt at du kunne Jens T. Underligt der ikke er mere på nettet om ham.