/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SFX hvilken cylinder?
Fra : Viktor_PM
Vist : 461 gange
150 point
Dato : 05-09-04 11:02

Hej alle sammen...

Jeg har købt en metra kit udst. til min honda sfx, for nu skal den fandeme være vild!!! Så nu skal jeg selvfølgelig have cylinder, kaburator, vario og kobling. Men hvilken cylinder kører godt til metra kit, og hvor kan man købe den?

På forhånd mange tak...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-04 11:04

Det kommer an på hvilken metrakit udstødning det er ???

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 05-09-04 11:08

Metrakit Ecologic - Carbon potte, Den inde fra KG-import?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-04 11:14

Så skal du have fat i et sport eller semi-racing kit! Fx Polini Sport, Polini Corsa, Malossi Sport, Malossi MHR Replica (AC), Metrakit Perlite (47,00mm), Athena Racing, TP Trophy osv osv...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 05-09-04 11:17

Ja det er jo næsten alle de cylinder-kit man kan få! Men hvilket ville kører godt? Hvor kan man købe det der Metrakit Perlite henne?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 160 point
Dato : 05-09-04 11:23

Nej da overhovedet ikke... Kun Sport og Semi-racing kit'sne... Den vil køre godt med dem alle sammen med den rette indstilling... Det er klart at det der er nok er nemmest at få til at spille er Metrakits egen 47,00mm kit... Du kan købe det på www.metrakit.dk normalt, men ved ikke lige hvad de har gang i derinde lige nu..

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 05-09-04 11:25

HAr været inde og kigge! Og der er lukket i et stykke tid skriver de... :( Men hvad så med vario o.s.v hvad er oplagt at købe der?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-04 12:14

Polini SpeedControl er klart min favorit! En billig og rigtig god vario!

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 05-09-04 14:35

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-04 15:33

Bare i orden du