/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Spørgeskema
Fra : perkh
Vist : 1546 gange
50 point
Dato : 05-09-04 09:59

Har nogen en færdig skabelon til et spørgeskema hvor der også er afkrydsningsbokse til f.eks JA,Nej og ved ikke, eller en forklaring på en nem måde at lave dette på.
mvh.
perkh

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-04 11:27

Jeg vil da godt lave et til dig, hvis du har lyst.

Min mail: hbjny@hotmail.com

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 05-09-04 12:34

Hej Hanne, meget sødt af dig, gik den hårde vej selv og har fået lavet noget brug bart. Jeg ville dog gerne have et tip fra dig hvis du har en nem måde at implementere en boks til at sætte et flueben i, i word.
mvh.
perkh

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-04 16:38

Skal skemaet bruges inde i Word eller på papir?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 07-09-04 20:16

Hej Hanne. Det skal bruges begge steder, så det er ikke en simpel tabel løsning jeg søger.
mvh.
Perkh

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-04 21:34

Hvad med at lave en formular/skabelon i word?

Der kan du indsætte tekstbokse og afkrydsningsbokse mm.

Når du så har lavet dokumentet færdigt, kan du låse det, så der kun kan skrives i de felter, du har lavet specielt til det.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 09-09-04 16:29

Hej Hanne
TAk for dit svar.. jeg accepterer det .. det var rent faktisk det jeg gjorde da jeg selv gik i gang, men havde håbet at finde en brugbar færdig skabelon.
hygge perkh

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-04 17:34

Mon ikke der findes et site med noget af den slags?

Hanne