/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Firmware til en Philips bænder
Fra : plb
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 05-09-04 00:51

Hey

Jeg har en Philips JR52CDRW USB Decvice det er en usb bærnder og den brænder kun me 32x
Det er lidt irriterende fordi den skulle kunne brænde med 52x og der er jo en lille hastigheds forskel.
Har været inde på deres hjemmeside men kunne ikke finde noget, så prøvede jeg at søge på google men fandt eller ikk noget.
Måske nogen fra KanDu der kender en side eller har en ide?

mvh P/lb

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-04 01:45

Har osse prøvet at lede nettet igennem, men desværre uden resultat ! Mener jeg har set dit problem før?
Du har prøvet med forskellige 52X skiver? Af fabrikat mener jeg!

Hvis dit USB2 på computeren ellers virker, burde du forsøge at bytte brænderen. Jeg kan se at Nero understøtter den, så den burde kunne brænde 52X.

Du kan prøve at kigge ind på http://forum.rpc1.org/portal.php engang imellem, måske dukker der firmware op til din brænder!

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 05-09-04 11:08

Jeg har førsøgt med forskellige skiver, men den kan stadig kun brænde dem med 32x.
Tror jeg forsøger at kontakte Philips for at få lidt hjælp eller eventuelt bytte den.
Tak for svaret tedd.