/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bredbånd uden at have fastnet
Fra : ppk
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 04-09-04 21:14

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig om det er muligt at få bredbånd uden at have fastnet telefon ?

Det drejer sig om at nogle af vores venner har en datter som er flyttet ind i nogle ungdomsboliger i Roskilde, der er godt nok noget fællesantenne.

Men da hun kun har mobilos, ville hun gerne kunne få BREDBÅND uden fastnet.

Vi ville blive meget glade for at hører fra jer, og måske kunne vi også få et navn på en udbyder.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-09-04 21:32

Hej Ppk

Jeg har STOFA-net opkobling og det kører ikke over fastnetfonen. Ved også at NVE nogle steder leverer bredbånd, men ved ikke om de gør det i Roskilde.

// Toupie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-04 21:32

Muligt at Sonofon dækker området.
Du kan undersøge det på deres hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-04 21:49

Så vidt jeg kan se skulle det kunne lade sig gøre, feks. hed TDC`s løsning førhen: TDC Bredbånd (PPPoE) Nu hedder det noget andet.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_inst
Eller gennem mobiltelefonen:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mobil_int_opk_57314

Cybercity siger at man skal
1) Opsige sit nuværende ADSL.
2) Bestille et nyt hos Cybercity
3) Når man er skiftet til Cybercity skal man opsige sit fastnet abb.

https://musimi.dk/index.php/forum/viewPost/2454
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-04 22:10

Cybercity leverer osse uden fastnet!

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 04-09-04 22:11

Tak for svaret pallebhansen.

Jeg tror lige vi PRØVER Cybercity

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-09-04 22:28

Selv tak.
Ja eller snakker med naboen, om der kan laves en aftale om at han/hun har trådløs router.
VH Palle Hansen