/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Service Pack 2
Fra : cdripper
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 04-09-04 15:02

Jeg vil gerne downloade Service pack 2 og så brænde den på en cd.... hvor kan jeg finde den så jeg kan ligge den ned på en cd?
Bruger xp pro engelsk version????

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-04 15:12
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-04 15:14
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-04 15:18

Den danske kan først bestilles fra og med
September 14, 2004
Jeg vil personligt ikke indstallere sp2 før jeg har bestilt og fået den på en cd.
Manse9933

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-09-04 15:29

hvorfor vil du ikke inst. den før du har fået den på cd??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-04 15:41

Fordi, vis der går kuk i/med instalationen,og der er problemer med program kompatibilitet o.s.v
så skal jeg ikke hente den igen fra win update,og så vil jeg først køre den ind på min test pc,og så afprøve forskællige opsætninger,før jeg lægger den ind på min master pc,der er mange der har fået problemer med sp2,og i min verden så tænker jeg som så, jo længere man venter med sp2 jo flere problemer kan der nås at blive løst,f.eks. læse og sætte sig ind i de problemer som kan opstå.
Manse9933

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-09-04 15:43

okay god idé, men ellers tusind tak for hjælpen!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-04 16:00

For mig haster det ikke med sp2,min pc er så sikker som en pc kan være,dobbelt firewall,hardware og software,software baseret for at ikke nogle programmer skal gå på nettet
uden min viden (fone home)hardware baseret for indkommende trusler,så jeg er beskyttet
for udgående programmer og er dobbelt beskyttet fra alt indkommende,så der er kun mig selv personligt der kan dumme mig,der er intet i min software baserede firewall's log,den er fulstændigt ren,når det handler om indkommende blokeringer.
Manse9933
Selv tak