/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Windows gider ikke spille Kashmir!
Fra : upyoursmate
Vist : 284 gange
15 point
Dato : 04-09-04 11:36

Det her er lidt mærkeligt syntes jeg; På den Kashmir cd der hedder Cruzential er der to numre man ikke kan se/høre i windows media player (Stand og Gloom). Disse to numre var ikke med på den første udgave af cd´en men kom på efter et års tid fordi den ikke solgte en meter. Kan det have noget at gøre med at de to nye numre er et andet format, så man ku lægge dem på de gamle cd´er der var trykt...???

Mvh.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-09-04 13:00

hmm, man trykker ikke oveni cd'er, for det første blir de støbt, og alle cd'er der er beregnet til sterioanlæget er i CDA formatet, specielt til musik Cd'er. det kunne være et tilfælde at den måske er ridset. prøv den i anlæget, i en anden com. eller få den byttet.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-09-04 13:12

Det er ikke ridset. Den dur godt i mit STEREO anlæg. Jeg synes ikke det gir nogen mening det du skriver, xyzzygy. Er der cd´er der er beregnet til STEREO anlæg og i CDA format der ikke er musik cd??? Og man plejer at følge op på "for det første" med "og for det andet"...

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 15 point
Dato : 04-09-04 13:27

ja ja ja. det jeg mener er at; ja der findes cd er der ikke virker på comp. men så ville det jo være dem alle sammen. og for at uddybe det med CDA: de musik cd'er du køber er i CDA, det er det format en cd-afspiller kan læse, medmindre den osse tar MP3. så hvis du nu vil brænde en musik cd, feks i nero, vælger man musik cd (logisk nok) og så bliver det lavet om til CDA.

Men prøv den på en anden comp.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 31-10-04 00:21

Tak for svaret xyzzygy.