/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
iso cd1+cd2?
Fra : tpjanerka
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 09-07-02 19:10

hej

jeg har downloadet to ISO-filer (cd1 og cd2) og har intalleret cd1.
når nu jeg skal til at fortsætte installationen og setup-programmet beder om
cd2 kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skal "sætte cd'en i cdrom-drevet" og fortsætte.
jeg har forsøgt med winISO og ISO Buster.
er det nogle dårlige programmer eller gør jeg det ikke rigtigt?

mvh Torben

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 09-07-02 23:32

investér dog i en brænder og få spillet ned på skiver istedet. jeg har hørt mange dårlige ting om de programmer der emulerer cdrom-drev, så man kan installere og køre spil/programmer direkte fra et image, bla. fuldstændigt computercrash, så løsningen var noget i stil med format c:.

husk dog, at hvis du kan lide spillet, så gå ud og køb det originalt. grundidéen med software piracy er egentlig ret græsrodsagtig og velment: try before you buy.

vh janus

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 20 point
Dato : 10-07-02 00:44

Hey tpjanerka,

ISO filer behøver nu ikke at være en pain.
Hent programmet gratis på: http://web590.server16.y-w-s.de/main.htm
Med dette program er det så muligt, at mounte virtuelle drev, der så fremstår som cd-rom drev i din sti.
Der fremkommer et icon oppe i dit systray, hvorfra du kan mounte drevene, og vælge de filer du ønsker.

Jeg har aldrig haft problemer med dette program.

//hero|ne

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-07-02 00:45

Hov glemte helt at sige, at det program der er tale om, er Virtual Daemon Manager v.3.1

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 04:33

Hej Torben,

Deamon tools er nu også et godt program...
http://web590.server16.y-w-s.de/downloads.htm
og manualen til den ka' læses her...
http://www.daemon-tools.com/daemon.htm

jeg tror også, det er den Heroine mener...

det er et ret effektivt program og ka' kun varmt anbefales...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 11:13

"tpjanerka" <tpjanerka.news@kandu.dk> wrote in message
news:JU349.5767$G3.786903@news010.worldonline.dk...
> jeg har downloadet to ISO-filer (cd1 og cd2) og har intalleret cd1.
> når nu jeg skal til at fortsætte installationen og setup-programmet
> beder om

Det er da godt nok.. Er det en Windows du har downloadet?

> cd2 kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skal "sætte cd'en i
> cdrom-drevet" og fortsætte.

Øhhh samme måde som cd #1

> er det nogle dårlige programmer eller gør jeg det ikke rigtigt?

Det er svært at sige når du hemmeligholder hvad det er du har downloadet og
hvilke fejld er kommer - skriv hvad der står på skærmen

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 18:22

On Wed, 7 Aug 2002 12:13:29 +0200, "Michael Andreasen"
<maskinen2000@hotmail.com> wrote:

>Øhhh samme måde som cd #1

Det vil være en fordel at fjerne disc 1 før disc 2 isættes.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"