/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor blir pointene af??
Fra : upyoursmate
Vist : 418 gange
5 point
Dato : 03-09-04 13:47

Hvad sker der med de point man gir for et spørgsmål der ikke bliver besvaret?? Får man dem ikke igen??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 13:49

Næh

Kun hvis der ingen kommentarer er, så kan du slette spørgsmålet og få dine point igen.

Kommentar
Fra : Enim

Dato : 03-09-04 13:50

nope, de er pist verswunden! der SKAL svares for at udløse point, og selvom du ikke finder svaret tilstrækkelig til at tildele point ja så lukkes spm aldrig. dårlig system hvis du spørger mig.... men det er nok med bagtanken om at så ville der aldrig uddeles nogle point...

:)

enim

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 13:51

Du har da heller ikke noget stående åben, har du?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 13:52

Eller accepter en kommentar, og få op til halvdelen af pointene igen! Ellers synes jeg problemstillingen mest er omvendt! At folk "glemmer" at give points for et rigtigt svar!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 03-09-04 13:58

Ja jeg er selv blevet snydt for point!! Irriterende. Jeg har nogle spørgsmål hvor svarende ikke er "acceptable" og kommentarene gider jeg da ikke gi 280 point for...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 15 point
Dato : 03-09-04 13:59

Yes. Jeg tror hit-raten er under 50%. Jeg har ihverttilfælde grueligt mange åbne abonneringer (altså dem hvor jeg endnu ikke har fjernet abonneringen). Uartigt og sjofelt. Visse brugere VIL ganske simpelthen ikke lukke deres tråde, med henvisning til at de ikke er 100% tilfredse med svarene, uanet at de må kunne betegnes som 90 - 95% gode og uddybende.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 14:00

Kan vi få et link? Måske kan vi hjælpe!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 14:04

http://www.kandu.dk/dk/spg/43694
Jeg har da sæl' en liggende her, jeg ikke vil acceptere, idet der intet brugbart er kommet. Det er endda en af de dyre!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-09-04 14:33

upyoursmate, hvad har du hængende? Jeg kan ikke finde nogen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:35

Tja 3773, jeg har da svaret på dit spørgsmål, men at du så ikke vil acceptere det er selvfølig en anden sag

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 14:40

Helt rigtigt Tedd. Men umiddelbart kunne jeg bruge kommentarer fra folk der havde sådan noget, hvor jeg kunne få en anmeldelse af brugbarhed og kvalitet.

At selve systemet er kendt ved jeg allerede (ellers fandtes apparaterne jo ikke). Så sorry Tedd, din kommentar var ikke det jeg eftersøgte.

->upyoursmate Er det under en anden profil, du har noget liggende?

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-09-04 11:22

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-09-04 12:21

Hvorfor kunne vi ikke få et svar på hvor du har point hængende. Jeg er åbenbart ikke den eneste der ikke akan se at du skulle have noget uafsluttet

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 05-09-04 11:33

Sorry!!! Var lige ude af døren! Jeg har et spørgesmål om et nummer der hedder Clemenstruel der ikke er afsluttet og nu hænger der 280 dyrebare (for mig) point jeg godt selv kunne bruge... under min egen profil, naturligvis. Har man ikke kun én...?!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 11:47

jeg tvivler på at det spørgsmål kan besvares fordi du spørger ud fra forkerte forudsætninger.
Se link jeg lagde ind i dit spg.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 05-09-04 12:42

BjarneD - Det er meget fint osv med "forkerte forudsætninger" (!?) men det er ikke det band Ufo, det er den danske rapper fra Ufo og Yepha vi skal ha fat i... Men tak for forsøget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 15:09

Det var måske en information du skulle give i det andet spørgsmål. Jeg har ikke specielt forstand på musik, men ville bare vise dig hvordan man også kunne bruge en søgning.
Der er stadig den mulighed, at du staver det forkert hvilket igen er en forkert forudsætning og dermed mener jeg at som spørger må man jo bibringe så mange informationer som muligt hvis man gerne vil have et svar.
Prøv igen og se om du ikke får din hjælp så du kan få valuta for dine point .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-04 10:41

Upyours - jeg ka' kun finde to tekster Hver dag & U versu Y. Det er ikke nogen af dem, vel?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-09-04 18:35

Nej , desværre, 3773