/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Firma med speciale i udskiftning af udst~
Fra : skyrider
Vist : 2199 gange
50 point
Dato : 09-07-02 16:07

Problem:

Udstødning på bil skal skiftes foran.

Jeg ved der findes et eller flere firmaer (i København) som der har specialiseret sig i bl.a. udskiftning af udstødninger og som skulle have rimelige priser - men hvad er det nu lige det hedder .... jeg mente der lå et på frederikssundsvej men diverse søgning har ikke givet resultat.

Ønsket svar:

Et eller flere firmanavne, gerne med URL til website

FYIA, Skyrider

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-02 16:28

Jeg ved lige hvad det er du søger det hedder AGL. AUTO GUMMI LAGERET A/S og det ligger på Frederikssundsvej 256-258
Telefon 38284401/ Der kan du få alle de oplysninger du har brug for.
Jeg mener deres website hedder www.agl.dk
Prøv det de er meget flinke til at hjælpe.
Håber du kan bruge dette.
Hilsen Hans Pedersen/Hvidovre

Kommentar
Fra : skyrider

Dato : 09-07-02 17:34

Okay, svaret var hvad jeg søgte efter. Desværre viser det sig at AGL *altid* skifter hele udstødningen ... men så giver de også 2 års garanti

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 08:47

Autogummilageret, kaldet AGL ligger på Frederiksundsvej i Brønshøj. (Måske
hedder vejen niget andet lige der)

Jeg kunne ikke købe en udstødning hos Høyer Autodele lige så billigt som AGL
monterede en.
(Mazda 323). Der er i øvrigt også 2 års garanti på den fra AGL.

-Steen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 08:48

skyrider wrote:
>
> Problem:
>
> Udstødning på bil skal skiftes foran.
>
> Jeg ved der findes et eller flere firmaer (i København) som der har
> specialiseret sig i bl.a. udskiftning af udstødninger og som skulle have
> rimelige priser - men hvad er det nu lige det hedder .... jeg mente der
> lå et på frederikssundsvej men diverse søgning har ikke givet resultat.

www.agl.dk

> Ønsket svar:
>
> Et eller flere firmanavne, gerne med URL til website
>
> FYIA, Skyrider
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

--

Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, B.Sc.E.E., M.Sc.

"There exist only 10 kinds of people: the ones that know about
binary numbers, and the ones that dont."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 11:15

Og vær så opmærksom på, hvad det er for et rør, der bliver sat på.

Jeg blev præsenteret for et Walker-udstødningsrør til min SAAB - så var jeg
kureret og fik et originalt SAAB-rør sat på. Det andet var ganske simpelt
for tyndt.

ab

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 14:42

"ab" <abc_ab@image.dk> skrev i en meddelelse
news:3d50f1e5$0$88378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Og vær så opmærksom på, hvad det er for et rør, der bliver sat på.
>
> Jeg blev præsenteret for et Walker-udstødningsrør til min SAAB - så var
jeg
> kureret og fik et originalt SAAB-rør sat på. Det andet var ganske simpelt
> for tyndt.

OKAY! jeg har altid hørt at Walker var rigtig god kvalitet... åbenbart ik´ i
dit tilfælde

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 14:47

"Brian Axelgaard" <Axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3d512303$0$396$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> "ab" <abc_ab@image.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d50f1e5$0$88378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Og vær så opmærksom på, hvad det er for et rør, der bliver sat på.
> >
> > Jeg blev præsenteret for et Walker-udstødningsrør til min SAAB -
så var
> jeg
> > kureret og fik et originalt SAAB-rør sat på. Det andet var ganske
simpelt
> > for tyndt.
>
> OKAY! jeg har altid hørt at Walker var rigtig god kvalitet...
åbenbart ik´ i
> dit tilfælde

Da jeg fik Walker udstødning, inkl potte, på Toyotaen i stedet for den
originale, fik en ubehagelig resonnans omkring 110 km/h. Jeg var
nærmest tvunget til at køre stærkere

mvh
Peter