/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
500 point oven i hatten..
Fra : mikael_hanna
Vist : 1213 gange
500 point
Dato : 03-09-04 10:52

til den som kan komme med et godt bud på det her spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48520

så nu er der 1000 points på højkant.. vil meget gerne hjælpe min kollega..!

Mikael

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-09-04 11:07

Prøv enten Bådkommisæren i Kerteminde:
http://www.baadkommissaeren.dk/page.asp?objectid=
eller hos Båd og Motor i Fåborg:
http://www.baad-motor.dk/

Held og Lykke !!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 12:24

Igen vil jeg lige pointere at jeg SAGTENS selv kan "google" mig frem til diverse links og hjemmesider med motorer... jeg vil have et link til en motor, ikke til en side som måske sælger motorer..!

På forhånd tak.

Mikael

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-04 12:47

Hvorfor dimser du ikke bare ind på Den Blå Avis og køber en brugt motor ??
Eller skal det være en Kandubruger der har en til salg ?

Karina

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=37800
Det må da være det BILLIGSTE ikk'......

GOD JAGT

Den specifikke bådmotortype, navn, ydeevne m.m - det kommer I selv til, at finde ud af.....

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 03-09-04 12:53
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 12:56

Fnollergirl.... du har fat i den rigtige ende af problemet.. (jeg har ikke brug for en Kanduér som skal sælge mig en, dog ville det da ikke være af vejen hvis en kan sælge mig en). Jeg har selv kigget i DBA men der er ikke nogen som passer der.. de har den rette HK men er for det meste langtbenet- eller omvendt for lidt HK og kortbenet..§ men du er da den som har gjort bedste indsats indtil videre.:!

MI

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 03-09-04 12:58

efter at set din profil , så burde du jo selv kunne finde ud af sådan et simpel ting ,
og eftersom du har den stilling som du har betyder penge sikkert ikke noget
derfor køb en og forær din ven den

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 14:06

en 2-taks motor tak.! glemte at skrive dette i første indlæg.:!

Jægerkat- du spiller sgu med på de forkerte noder..! tun din indstilling lidt bedre ind, så rammer du måske en dag de rigtige takter..!

Mikael

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 14:33
Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 14:35

jeg vil meget gerne have 1000 point

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-09-04 14:54

Nu er det ikke fordi jeg "googler" mig frem til noget som helst. Jeg kunne da godt give dig Anders's private nr. så du kunne snakke med ham ang. dit motorønske. Så ville du i løbet af ganske kort tid med STOR sandsynlighed stå med en eller flere motorer til afhenting i ind og udland (f.eks. Tyskland) , eller udbringning. Jeg har haft SÆRDELES gode erfaringer mht. til Anders's kontakter inden for det maritime.
Men bevares, så skal jeg ikke trænge mig på...undskyld jeg forstyrrede!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-04 15:36

Problemet er nok at det ikke må koste. Ellers var det jo bare at ringe rundt til
forhandlere. Betal hvad det koster og glem der der ord BILLIGT.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 15:41

Hvem snakker om det ikke må koste..????
Jeg prøver bare på at få Kandu´s hjælp til at skaffe en motor. Tanken var at de 500 point (nu 1000) skulle anspore seriøse folk til at hjælpe mig.. men åbenbart har disse point nærmere den effekt at folk stiller ?-tegn ved seriøsiteten af spørgsmålsstillerens(undertegnede) indlæg..!

Summa-summarum (eller hvordan man nu staver dette): har brug for hjælp til at finde en billig 45-70 HK kortbens, 2-taks, med elektrisk tænding påhængsmotor...! TAK..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 15:44

Pallenoc-drengen : prøv at give mig Anders´ nummer.. Det lyder da til at være et forsøg værd..!

Mikael

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-04 17:16

Hej igen....

ja så godt efter at have gransket det nærmere, at de kortbenede var noget "små" i Hk .....
Håber du finder noget, og støder jeg ind i mere konkrete tilbud (og dit spørgsmål) stadig ikke er blevet besvaret - smider jeg en bemærkning herinde om det...

God weekend

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-04 17:31

Ja jeg går i weekend nu, og håber at der på mandag ligger en kommentar som svarer mit spørgsmål..!

Mikael

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-04 17:32

Nå, men inden jeg skal ud og spise
kunne du jo måske oprette dig på disse sider, der kommer nok flere "med forstand på emnet" deraf en større chance måske (ved ikke om du kender dem) but here goes:

http://www.udkik.dk/

og

http://www.udkik.dk/adlist.jsp?a=201&t=0

Karina

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:01

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=&RubrikId=37800&Medb illede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortso gNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Se ktionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

den blå avis hvis det er noget

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:01

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=&RubrikId=37800&Medb illede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortso gNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Se ktionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

den blå avis hvis det er noget

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:02

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=&RubrikId=37800&Medb illede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortso gNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Se ktionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

den blå avis hvis det er noget

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:02

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=&RubrikId=37800&Medb illede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortso gNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Se ktionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

den blå avis hvis det er noget

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:02

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=&RubrikId=37800&Medb illede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortso gNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Se ktionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

den blå avis hvis det er noget

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-09-04 09:16

Øhhh... hvad vil du med det link 369874123 ??? det er samme link som fnollerpige... eller er det bare linket som ikke virker..? er det en bestemt motor du prøver at linke til..?

Mikael

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 13-09-04 14:53

sorry!!!
det havde jeg ike lige set.
det må du meget undskylde!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 12:16

Fnollerpige smider du ikke lige en kommentar i det andet spørgsmål "45-70HK Påhængsmotor", så skal du få et "par" points fra mig for dit arbejde..!!

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-04 12:33

Hej mikael_hanna

- har været glad bare for, at hjælpe, og især hvis du kunne bruge det
(fik du så fat i det du søgte ???)

Karina

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 12:36

Hejsa Karina.. fandt ikke det han søgte men fandt nogle gode sider at arbejde videre fra..! Så tak til dig og de andre som kommenterede mit spørgsmål..!

Mikael