/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TIP 1-2-3???
Fra : croaks
Vist : 475 gange
1 point
Dato : 09-07-02 16:06

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 16:09

De haar vel skrevet tippet ind i tre forskellige grupper, som de mente de hørte til i, og så ender der jo 3 af dem i seneste 25 tips. jeps, ret nemt egenlig.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 16:09

haar=har ups:)

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-07-02 17:05

Hej,

Her ikke set blomsterfreaken før, det KAN jo være han/hun lige skal lære systemet at kende.
Har selv postet i forkert gruppe et par gange.
No harm done.

Mvh

Laurenzio

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 1 point
Dato : 10-07-02 14:57

Hej Croaks,

du ku' jo læse http://www.kandu.dk/dk/spg/4840

Blomsterfreak ville bare være venlig og ligge Tippet i de kategorier, der ku' døje med dette problem... at det måske ka' opfattes som en måde at score point på er en anden sag... men det har ikke været tilfældet...

på den måde er Kandu nok skruet lidt akavet sammen... Jeg synes personligt det er en go' ide at poste de indlæg der er relevante til de forskellige grupper... F.eks. når dette tip er væk fra de sidste 25 tips listen, ska' man til at rode rundt efter det... hvorimod hvis man går ind i en af de pågældende grupper hvori tippet er postet til, ka' man finde det...

et forslag til Kandu ku' være at lave en tillægs mulighed, hvor man ku' krydse af i hvilke grupper dette tip sku' ligges... for at undgå dette problem... også evt. la' det få en fælles bedømmesle eller sådan et eller andet...

jeg ku' også godt finde på at poste et par tips (eller det samme tip til flere grupper) hvis det ikke var fordi, at jeg vil få noget ligende slynget i hovedet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-07-02 15:34

helt enig med strarup.

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 25-07-02 12:07

Tak for svaret strarup.