/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Depeche Mode tribute
Fra : kajsvaj
Vist : 770 gange
500 point
Dato : 02-09-04 21:57

Hvad hedder albummet med coverversioner af Depeche Mode hvor Smashing Pumpkins leverer første nummer på skiven ?
-Ooog hvem leverer nr 3 på pladen ?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-09-04 22:08

Har du set på deres hjemmeside om den skulle være der??

http://www.depechemode.com/

ellebye

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 02-09-04 22:12

Jeg tror at det er "never let me down again" med Smashing Pumpkins
jeg ved ikke hvad nr.3 er

hesp

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 02-09-04 22:14

Det hedder "For the masses", og indeholder derudover bl.a. også fine covers begået af The Cure (World in my eyes) og Hooverphonic (Shake the disease).

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 510 point
Dato : 02-09-04 22:15

... og nummer tre er Failure: "Enjoy the silence"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 22:17

For the masses
Og 3 nr. er Enjoy the silence med Failure
www.depmod.com/tributes/tributes.htm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 22:19

Du skal bare rulle et stykke ned på siden du kommer ind på via linket

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 02-09-04 22:25

I er benhårde ! Sorry dova, -2 minutter-,... men tak for linket.
-jqb Havde du den på hylden eller var du bedre til at søge end jeg var ?

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 02-09-04 22:25

Marilyn Mansen "personal Jesus"
Rammstein "heavy Metal Mix"
Placebo "I Feel You"

Godkendelse af svar
Fra : kajsvaj

Dato : 02-09-04 22:26

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 02-09-04 22:26

Har den på hylden. Og i øvrigt tak for at minde mig om det - det er længe siden jeg har hørt den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 22:36

Bare i orden kajsvaj
jqb´s svar tikkede ind mens jeg var ved at skrive min kommentar, så derfor så jeg den ikke.

dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-09-04 22:38

Kender ikke noget til musikken men fandt hurtigt denne her
http://store.artistdirect.com/store/artist/album/0,,361293,00.html?src=search

og tænkte "gad vide om det er den der søges efter ? " og det var det sk+ !! Men jeg kunne ikke svare på det
med Failure ....... så den havde jeg nok ikke klaret

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 02-09-04 22:39

I Know dova; Hvad søgte du på ? Jeg blev træt og brugte til sidst goe gamle CanYou

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 22:43

Jeg søgte på: Depeche Mode Discography

Du kan finde alle udgivelser med næsten hvem som helst, ved at søge på navnet og discography

dova