/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hilsen fra Molokyle
Fra : the1best
Vist : 443 gange
1 point
Dato : 02-09-04 21:39

Skal hilse mange gange fra Molokyle. De har stjålet hans internetadgang fra ham.
Men alt det vil jeg lade ham selv fortælle, når han vender tilbage efter weekenden. [hør]

Han keeeeeder sig uden adgang til jer. Han har kun sine fisk at kigge på.

Skal hilse rigtigt mange gange fra ham og sige han savner jer.

The1best

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 02-09-04 21:49

må jeg så få pointet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-04 21:50

Jeg savner også min molokyle
Hils ham endelig igen fra cyberkæresten.

//Creamy

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-09-04 21:55

Hvordan kan (hvem) stjæle hans Internetadgang??????

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 21:55

jeg ved hvorfor han hedder molokyle.
sjov historie.
i burde læse den

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 02-09-04 21:56

upyoursmate, dig har jeg vist ikke hilst på før.

creamygirl Jeg skal nok hilse ham mange gange fra dig. Skal muligvis se i weekend.

The1best

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 21:56

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 02-09-04 22:00

Klart. Hej the1best. ladida osv... Må jeg så få pointet nu????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-09-04 22:27

Måske det ville hjælpe hvis nogle af "humlegrunkerne" gik til abonnementet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 22:39

Hilse fra hvem?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 02-09-04 22:46

upyoursmate Jeg vil lade Molokyle selv bestemme hvem der skal have point.

Franksp Det er noget med tagkonstruktionen, de er igang med. Det må hans selv [hør]

The1best

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 22:54

Ja, Jeg tror at Upyoursmate er Keldd's ny alter Ego. (Nu har han jo fundet ud af, at sådan noget kan lade sig gøre).
Men han afslører sig selv ved at "tigge" om 1 point.

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 11 point
Dato : 02-09-04 22:55

Du må hilse og sig skåll herfra

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-09-04 22:58

Ps. ser Arne er begynt skrive uten STOR skrift,,Du kommer deg Arne

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 02-09-04 22:58

pis!! Afsløret!! Af Arne!!! Så synker man ikke dybere... Nå men det var det point vi kom fra...

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 02-09-04 22:59

Jeg skal nok hilse ham mange gang fra jer.

The1best

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 03-09-04 00:09

han sidder nok i spjældet hehehe

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-09-04 00:25

Nej, det er han ikke.

The1best

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-04 00:42

Kære the1best. Da du nu sidder på MOLO's sengekant, kandu så ikke lige trykke et kys på hans pande fra alle os der o.s.v.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-09-04 01:08

arne.jakobsen Det skal jeg nok, hvis jeg ser ham i morgen.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-09-04 01:08

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-04 08:17

the1best

Molokyle har altid sagt at du var en af hans gode veninder.
Kunne du så ikke invitere ham hjem og lige give ham et par minutter på kandu.
Så er jeg sikker på at han synes, du er en rigtig god veninde.

Men hvis du ikke vil det, så må du hilse ham.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 03-09-04 09:56

KOM Så MED dET PoINT!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-09-04 12:09

The1best

Du må også endelig hilse Molo fra mig og god weekend til Jer begge

// Toupie

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-09-04 13:56

ans Jeg er desværre ikke så meget hjemme i weekenden, så derfor har jeg ikke tilbudt det.

Jeg skal muligvis være sammen med ham i morgen og så vil jeg overdrage alle hilsnerne herfra til ham.

Men han skulle jo være på igen på mandag, hvis de ellers er færdige, i ved jo med håndværkere ( og det er ikke dem bageren har) de er ikke til at stole på

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-09-04 14:57

upyoursmate Du må forhandle dig frem til det ene point hos Molokyle, som skrevet før, vil jeg lade ham bestemme.

En rigtig fornøjelig weekend til jer alle.

The1best

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-09-04 19:04

>upyoursmate Du må forhandle dig frem til det ene point hos Molokyle, som skrevet før, vil jeg lade ham bestemme.

vil det sige vi skal kæmpe om 1 point??????

det å det være gas.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-04 22:44

Smid lige Molo efter denne... http://www.kandu.dk/dk/spg/48601
Go' weekend til jer alle (og en speciel tak til ans)
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-04 08:48

Jubiiiiiiæææiiiii... jeg er oppe igen

the1best -> Tak fordi du gad fortælle jeg var indisponibel

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Jeg synes det flotte point skal gå til vor Norske ven holniels

ALLE -> Jeg travler i øjeblikket : http://www.kandu.dk/dk/spg/46790

<BEVAR CHISTIANIA> ...ps. HUSK demonstration d. 5.10 !!!! http://www.forsvarchristiania.dk/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-04 09:14

Dejligt at 'se' dig igen
Du skal holde op med sån´bare at forsvinde fra tid til anden. Man bliver jo helt nervøs og nærmest lidt skidt tilpas....for dælen da

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-04 09:38

Gud, hvor er livet i grunden simpelt. Sex, penge, venner, kørekort og knibeøvelser - så er succesen hjemme

4 år.......
Succes er......
Ikke at tisse i bukserne

12 år.......
Succes er......
At have venner

18 år.......
Succes er......
At have kørekort

20 år.......
Succes er......
At have masser af sex

35 år.......
Succes er......
At have mange penge

50 år.......
Succes er......
At have mange penge

60 år.......
Succes er......
At have masser af sex

70 år.......
Succes er......
At have kørekort

75 år.......
Succes er......
At have venner

80 år.......
Succes er......
Ikke at tisse i bukserne

God weekend

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-04 09:40

creamygirl -> Bare rolig. Jeg er nok den sidste der 'forsvinder' herfra ...om så jeg skal hænge i det yderste af neglerødderne
[hør] Idag er det skønno vejr, så jeg smutter nok på CA., lufter cykelshots'ene og hilser på min, fra bornholm, netop hjemvendte 'plastik' storebror Ivanhoe. Igår var der fest i sidegaden, så der var jeg opsætter, gulvkanon, praktiske gris og nedtager/lukker, så dagen blev lang : 9.00 til 23.00. Jeg får nok lidt afspadsering i næste uge eller når jeg får brug for det

Lønnen for de sidste knap 3 uges praktik beløb sig til hele 300 kr. der strax blev investeret i : http://www.webdesign101.dk/gen/numedbog.php ..og den er et stykke MEGET anbefalelsesværdig og opbyggelig literatur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-04 09:43

Jeg tisser ikke i bukserne, har masser af venner, har intet kørekort, får ingen sex og har ingen penge, men humøret er i top.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 04-09-04 12:09

Velkommen tilbage til den "virkelige verden".

Solen skinner og fuglene synger, er det ikke bare en pragtfuld dag og det er weekend, hvad mere kan man forlange.

Vender tilbage og lukker i aften. Hold jer munter så længe.

The1best

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 04-09-04 23:53

Og det ene flotte point går til norge. Vi er sikkert alle glade for at Molokyle er tilbage hos os igen.

Kan i alle sammen holde en rigtig god søndag og pas godt på jer selv.

The1best

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 20:31

Takker for pointet the1best ,hils molokyle at når jeg kommer til Danmark igen skal jeg dra meg over til Amar og drikke ham så dritings at han ikke vet hva dag det er `hvis øllene stadig er billige dernede`

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 05-09-04 20:50

det skal jeg nok gøre, når jeg ser ham

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:05

Tro på det !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 05-09-04 21:12

Hejsa Molokyle morer du dig søde.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:15

Jepper !!!

</MOLOKYLE>